top of page

דיור 30 Montaigne ממלכת החלומות האייקונית

בית דיור הכריז על פתיחה מחדש של 30 Montaigne, ממלכת החלומות האייקונית, שהומצאה מחדש לאחר יותר משנתיים של שיפוץ.


כריסטיאן דיור נכנע לקסמו של בית המלון האגדי הממוקם בשדרות Montaigne 30 וחנך לראשונה את ביתו של דיור שם ב 15 בדצמבר 1946: תפאורה מאופקת באלגנטיות, שנבחרה בשל מיקומה, הפרופורציות הצנועות והחזית הניאו-קלאסית שלה.

הבוטיק, שפתח את שעריו לראשונה בשנת 1946, מכיל את הקולקציות של בית האופנה היוקרתי כבר שבעים וחמש שנים והפכו לסמל האלגנטיות הפריזאית וההוט קוטור הצרפתי.

דיור 30 Montaigne ממלכת החלומות האייקונית

30 Montaigne I Image: www.dior.com


המקום ההיסטורי בוטיק הדגל קיבל מראה חדש והפך כעת למקום ייחודי שאין כמותו בעולם: מוקד כל האפשרויות, הנפרש כעת על פני יותר מ 10,000 מ"ר וכולל את ready-to-wear, בשמים, מוצרי טיפוח, מוצרי עור והאביזרים האינסופיים של המותג Dior.


Dior: A New Look at 30 avenue Montaigne


בבוטיק 30 Montaigne, תמצאו:

בקומת הקרקע מוצגות יצירות נשים בעיצובה של Maria Grazia Chiuri כולל פריטים מוכנים ללבישה, אקססוריז, נעליים, תיקים ומוצרי עור קטנים לצד פריטי גברים בעיצובו של Kim Jones. תגלו גם את La Pâtisserie Dior המשקיף על גן הוורדים המפואר.

בקומה הראשונה, ניתן למצוא פריטים יוצאי דופן בעורות אקזוטיים ובגדי ערב בעיצובה של מריה גרציה צ'יורי בקרבת קולקציות התכשיטים, Dior Maison ו-Demi Mesure לגברים.

דיור 30 Montaigne ממלכת החלומות האייקונית

דיור 30 Montaigne ממלכת החלומות האייקונית

החללים הנוספים שתמצאו ב 30 Montaigne:

המסעדה Monsieur Dior

המסעדה, בשם החיבה Monsieur Dior, מגלמת את אמנות החיים הצרפתית, המונעת על ידי היצירתיות של Jean Imbert, המעודנת והנדיבה כאחד, המשלבת פשטות עם אלגנטיות. השף הצרפתי, מלווה בשותף הנאמן שלו Antony Clémot, שאב מהמורשת וההיסטוריה של הבית כדי לפתח כל תפריט.

המסעדה Monsieur Dior

Image : www.dior.com l המסעדה Monsieur Dior


המטבח משופר על ידי קולקציות בלעדיות של Dior Maison המוקדשות לאומנויות השולחן, ומשפרות מנות קלאסיות מהמתכונים האהובים של הקוטורייר המייסד*.

מראה מרשימה של האמנית קלאודיה ויזר המורכבת מדיאלוגים של לוחות גיאומטריים עם עבודתו הציורית של גיא לימונה שנוצרה במיוחד עבור 30 מונטן פרי פרויקט מחקר אדיר: מיצב מקורי עשוי מאלפי תמונות בפלטת גוונים של אדום, שחור ולבן שאוב מהארכיון של דיור ומהאוצר הויזואלי האישי של האמן. כהומאז' עדין, שמן על בד בשם Christian Dior à Table, מאת רנה בושה, מוצג גם ב Le Restaurant.

המסעדה Monsieur Dior

Image : www.dior.com l המסעדה Monsieur Dior


Image: www.dior.com l Dior Restaurant

32 Avenue Montaigne, 75008 Paris, phone +33140735363

THE PÂTISSERIE

כפינוק אולטימטיבי, La Pâtisserie Dior המשקיף על גן הוורדים המפואר מספק לכל ביקור ב 30 Montaigne הפוגה מתבקשת על יצירה מתוקה.

העוגות הצרפתיות הסמליות ביותר, שפורשו מחדש בעדינות על ידי Jean Imbert, פוקדות יצירות מקוריות הממציאות מחדש את סמלי דיור בצורה אכילה. בריסטה - בוחר עבורך סוגי קפה נדירים - יהיה נוכח כדי להאריך את הרגעים הטעימים הללו, מיופי המחווה ועד לאמנות ההתענגות. מארוחת הבוקר ועד שעת התה, התמסרו להנאה טעימה ולמצוינות קולינרית בסביבה שאין שני לה.


 Dior Restaurant

Image : www.dior.com


30 מונטן, המקום שבו נולדו אוספי הבית לפני שבעים וחמש שנים, הוא כעת הבית של LA GALERIE DIOR.

תצוגת Diorama המרתקת של שמלות מיניאטוריות ואייקונים מודפסים בתלת-ממד, שתלויים סביב גרם המדרגות הלולייניות העולה דרך La Galerie Dior, החלל בן 2,000 מ"ר המוקדש למורשת הבית המהווה חלק מהמקום שנפתח מחדש לאחר יותר משנתיים של שיפוץ 30 Montaigne.

חלל תצוגה מקורי המעיד על החזון של כריסטיאן דיור וששת יורשיו: איב סן לורן, מארק בוהן, ג'אנפרנקו פרה, ג'ון גליאנו, רף סימונס ומריה גרציה צ'יורי.

Image: © Kristen Pelou from www.dior.com


"[הוט קוטור] מייצג אוצר של אומנות מצפונית, ניצחון של חכמת היד, ששיאו בסוג של יצירת מופת" (כריסטיאן דיור, ועידה בסורבון).

המקום מעוצב על ידי פיתוחי עץ ורצפת פרקט הכוללת ורד מצפן (קלאסיקה של דיור) שתוכנן על ידי האדריכל Peter Marino, התפאורה הנצחית והמעודנת הזו מארחת מבחר רהיטים ויצירות אמנות, כגון פסל פרחוני מופשט שהוזמן במיוחד Johan Creten או שולחנות בעיצוב Ado Chale או Claude Lalanne.


בתוך 30 מונטן, תגלו שלושה מקומות ירוקים, שתוכננו על ידי אדריכל הנוף הבלגי Peter Wirtz בשיתוף עם האדריכל Peter Marino. מקומות שלווים' שבהם אפשר להתפתל, לטעון מצברים או פשוט להרהר בצמחייה השופעת, שמתחדשת מדי עונה.

בקומת הקרקע, עצים טרופיים מלכותיים מגיעים עד לחלונות של המסעדה Le Restaurant Monsieur Dior, בעוד פרחים רב שנתיים פורחים בשפע.

קומה אחת מעל, מתחת לגג זכוכית, יש גן חורף, שבו נראה שצמחים אקזוטיים חורגים מגבולות. באשר למרפסת, היא מעוטרת בפסל פלדה בולט של ג'ון צ'מברליין.

במפלס השלישי, גן אמיתי בלב הבירה מתגאה בעצי תפוח ובורדים, הפרחים האהובים על כריסטיאן דיור, ומוסיפים נגיעות בלתי ניתנות להתנגדות של התרוממות רוח.

Images : www.dior.com



Disclaimer: all images and information posted on this blog are copyrighted to their respective owners. I do not own any of the images posted unless otherwise stated. If you see your work on my site without proper credit or you would like it removed, please contact me.

האתר של Dior כאן

Images form Dior website

התערוכה Dior: From Paris to the World במוזאון לאמנות DMA בדאלס כאן

Christian Dior: Designer of Dreams כאן

מאחורי הקלעים - Dior כאן

bottom of page