top of page

הדפסי הנמר נמצאים כאן ולתמיד




מגמות באופנה באות והולכות, אבל יש כמה הדפסים, שלעולם לא יוצאים מהאופנה. הדפסי הנמר פופולריים יותר בעונה אחת מעונה אחרת, אך בסך הכול, הם כאן לנצח והמהווים את אבני היסוד בארון הבגדים שלנו, באביזרים, באביזרי האופנה, אביזרים לבית בעיצוב פנים ועוד.







הדפסי בעלי חיים משמשים גם לקישוט חדרים, מעילים, תיקים, תכשיטים, שעונים, הלבשה תחתונה, טקסטיל, הנעלה ועוד. ההבדל העיקרי בין הדפסי בעלי חיים לבגדי פרווה הוא שהדפסי בעלי חיים כיום משתמשים לרוב בפרווה מזויפת במקום פרווה מבעלי חיים.


בעונות הקרובות נראה את שובם של הדפסי הנמר. פריטים, שהאימא והסבתא שלנו לבשו הרבה לפנינו, ובכל זאת הם עדיין מרגישים רלוונטיים. כול מה, שתקנו עכשיו, די בטוח, שתלבשו את אותו פריט עוד שנים רבות.


Doowear iPhone 11 Pro Max Case, Leopard Cheetah Protective Cover Shell for Girls Women, Matte Slim Fit Anti Scratch Shockproof TPU Bumper Flexible Rubber Gel Silicone Case for iPhone 11 Pro Max 6.5"



Drodalala iPad 9th Generation Case for Girls, 8th Gen 2020 Cover /7th iPad 2019 Cover for Kids, 10.2 Inch iPad Case with Premium Adjustable Viewing Stand, Auto Awake/Sleep (Leopard Cheetah)



ALAZA Cheeteh Leopard Print Animal Laptop Case Bag Sleeve Portable Crossbody Messenger Briefcase w/Strap Handle, 13 14 15.6 inch


לא רק הדפסי הנמר מככבים בגדול על המסלול. על המסלול מככבים גם הנמרים, הטייגרים, הצ'יטות והזברות. מעצבים רבים משתמשים בהדפסים המנומרים בבגדי הים, חליפות, שמלות, עם נצנצים באדום וירוק ועם חגורות משובצות קריסטל בתחושת שנות השמונים.


ההדפס הפופולרי ביותר, הוא ההדפס המנומר. פסים שחורים יפיפיים על רקע לבן או פס לבן על רקע שחור הוא כמובן הדפס הזברה, שהוא אחד ההדפסים היפים והנוצצים ביותר שיש.


כל הדפס הוא ייחודי, אבל אם תרצו להתבלט במיוחד, תצטרכו לבחור בהדפס הזברה. הדפס הזברה פחות פופולרי בקרב מעצבי האופנה וקשה יותר למצוא ברחובות העיר, אבל תמיד אפשר למצוא.

MANEBÍ Zebra-print swimsuit


SpellLash Face Mask for Woman Zebra Animal Print 1 Pack Reusable Breathable Cute Face Masks Comfortable on Skin and Lightweight


כמו הזברה, הדפס הטייגר פחות פופולרי באופנה. ההדפס בולט ונועז, הפסים השחורים על רקע כתום עשויים להיות מודגשים מדי עבור רבים, מלבד אולי על תיק יד קטן או תכשיט.



פריטים רבים תוכלו למצוא באמזון


במשך שנים רבות הדפס נמר מופיע על המסלולים, עכשיו הוא בכל מיני צבעים וצורות, הוא כאן ובכול מקום.



bottom of page