top of page

אבן הג'ייד וההקשר ההיסטורי בתרבויות עתיקות רבות

רולר ג’ייד הוא מכשיר עתיק יומין שמוצאו במזרח הרחוק בסין, בעיקרו הוא גלגלת שעשויה מאבן הג’ייד.

ג'ייד הרולר וההקשר ההיסטורי מ Cecilia Wong הקוסמטיקאית של לא מעט מהסלבריטאים. "ג'ייד הרולר נמצא כאן כבר אלפי שנים", היא מסבירה "הקיסרית והקיסר הסינים היו הראשונים להשתמש בו להחלקת קווים עדינים וקמטים ולשפר את גוון העור".

הכלי היפה הזה היה פעם בשימוש על ידי האליטה כדי לשמור על עור יפה ונשים חסרי גיל.


Dr. Lamees Hamdan the founder of Shiffa, a luxury skincare line from Dubai

אחרי כשביקרה בסין. "הייתי במוזיאון והיו שם גלגלות ג'ייד מלפני מאות שנים", סיפרה Lamees למגזין ווג. "זה סקרן אותי מאד כי תמיד חשבתי על ג'ייד כאבן דקורטיבית ולא כמשהו שקשור ליופי וטיפוח".


ביוון העתיקה נהגו להיעזר בה לטיפול בבעיות עיניים. במצרים העתיקה הייתה נפוצה בקברים עתיקים. מוזכרת בתרבות ה”מאיה” והייתה נפוצה מאד ועד היום במזרח הרחוק שם שימשה ומשמשת להכנת תכשיטים וחפצי נוי יקרים.


הסוחרים במזרח הרחוק נוהגים להחזיקה בידם הימנית בזמן משא ומתן, מאחר ומחברת את האוחז בה ליכולת החלטה מהירה, ועמידה על המקח.


עד היום אבן הג'ייד פופולארית בשימוש אצל מסז’יסטים וקוסמטיקאיות לצורך החלקת העור.



למה אבן הג'ייד ולא אבן אחרת?

למה אבן הג'ייד ולא אבן אחרת? "בתרבות הסינית, הג'ייד מכונה 'אבן השמים' או 'אבן הקיסר' והיא סמל של טוהר, בריאות ורוחניות. רק הקיסר והקיסרית יכלו להרשות לעצמם להשתמש באבן הזאת.

באמונה סינית לאבן הג'ייד יש תכונות ריפוי, משחררת רעלים, מרפא איברים, מחייה את הצ'י (Qi בגוף), אנרגיה חיונית המקיפה את הגוף ומאיטה את הזדקנות העור בטרם עת."

כל זה, ובתוספת, הגלגלת נראית מגניבה, אביזר נאה במיוחד, אבן קסומה שמגיעה באריזת מתנה מהודרת.

אני מאמינה שלכל אחד מגיע עור בריא ויפה.

שולחת לכם הרבה אהבה וטיפוח!

אילנה

60 צפיות0 תגובות
bottom of page