top of page

היום הבינלאומי לקרם הגנה מפני השמש



ב 27 לחודש מאי 2021 היה היום הבינלאומי לקרם הגנה מפני השמש.

אם הייתי יכולה להציע לכם טיפ אחד בלבד לעתיד, קרם הגנה יהיה זה.

יום קרם הגנה הבינלאומי בה כתזכורת כדי לוודא שאתם מוגנים כראוי מפני השמש.


Image: spoonflower


התרחקו מקרני השמש בשעות החמות ביותר ביום (00: 00-14: 11)


שתייה מרובה של נוזלים וכמובן מרחו קרם הגנה מפני השמש!


אם השמש בשמיים, אתם צריכים למרוח קרם הגנה, והשמש תמיד בשמיים כול השנה!


קרני ה- UV המזיקות נמצאות בכל מקום, אפילו בתוך הבית, גם בימי החורף ובייחוד על עור הפנים. בקיץ, לעומת זאת, השמש ממש בפנים ועורנו זקוק להגנה חזקה יותר. מה שעבד בעונה שעברה אולי לא יעבוד יותר.


Image: spoonflower


בעונת הקיץ כמובן חם והעור עשוי להיות שומני מהרגיל. זה לא אומר שעליכם להימנע משימוש בקרם לחות יומי. מומלץ לעבור לאופציה קלה יותר שבקרם לטיפוח היומיומי יש SPF.

קרם לחות עם הגנה מפני השמש ישמור על עורכם שמנמן ומוגן מפני קרניים מזיקות. ושילובו בשגרת היומיום פירושו שלעולם לא תשכחו זאת!


KIE Ultra Facial Moisturizer SPF 30


CeraVe Ultra-Light Face Lotion SPF 30 Moisturizer with Sunscreen


La Roche-Posay Anthelios Face and Body Mineral Sunscreen Gentle Lotion SPF 50


השפתיים שלנו חשופות לכוויות שמש שמגדילות את הסיכוי לפתח סרטן השפתיים. השתמשו תמיד בשפתון שיש בו SPF. זה ימנע כוויות וסדקים כואבים.


ברמה הבסיסית, כדאי לשאוף לפחות במינימום של קרם הגנה SPF 30. זה כמובן יכול להשתנות בתאם לסוג העור שלכם.

ההבדל בין 30 SPF ל - 50 SPF הוא בערך אחוז אחד. מומלץ לבחור לפחות 30 SPF.

.SPF 50 לימים בהם אתם מבלים את כל היום בשמש מומלץ


נקטו משנה זהירות עם ילדים, דאגו שירכיבו משקפי שמש ובגדים מתאימים, ותבלו בצל בשעות בהן השמש חזקה ביותר.

יש סיבה שכואב להביט בשמש בעיניים חשופות. העיניים רגישות לקרני UV באותה מידה כמו העור. קנו מסגרת מספיק גדולה בכדי לכסות את העיניים ואת העור סביב העיניים.

ודאו שהמשקפיים מצוידים במסנני UV ובעדשות מקוטבות. התרחקו מעדשות רפלקטיביות או מראות ומסגרות ממתכת. אלמנטים אלה יכולים למעשה להחזיר את אור השמש ישירות על הלחיים.

זו הסיבה שאנשים רבים שמרכיבים משקפי שמש מסוג זה מקבלים כתמי שמש או כתמי גיל, שהם אחת מבעיות העור הנפוצות ביותר. לכו עם פלסטיק במידת האפשר.


לא משנה איזה SPF משויך לקרם הגנה שלכם, קרם ההגנה יחזיק בערך כשעתיים, אז אתם עדיין צריכים למרוח קרם הגנה מחדש.


יתכן ויהיה יותר קשה לראות את נזקי שמש על עור כהה. עם זאת, אנשים עם עור כהה רגישים באותה מידה לכוויות שמש, אז אתם עדיין צריכים לוודא' שאתם מורחים קרם הגנה.


הימנעו מריסוס בלבד של קרם ההגנה. ריסוס של קרם הגנה על העור היא שיטה נוחה בהרבה. במיוחד אם אין לכם חבר/ה או בן זוג שימרח לכם את הגב.

אבל לא כדאי לרסס ולכנס למים. חובה למרוח את קרם הגנה לאחר שאתם מרססים אחרת, יהיה לכם כיסוי לא אחיד.

אם אתה רוצים לא לרגיש דבקים, השתמשו בספרי הגנה במקום מאוורר. הרחיקו את הבקבוק כמה סנטימטרים מגופכם ורססו קטע אחד בכל פעם. לדוגמא, רססו את הזרועות ושפשפו את ספרי ההגנה פנימה ואז עברו לרגליים.


הרגיעו את הכוויות עם אלוורה! לפעמים פשוט לא ניתן להימנע מכוויות שמש. אם אתם מוצאים את עצמכם עם כוויה קלה, חשוב מאוד לעזור לכוויה להחלים במהירות.

שתו הרבה מים בזמן הכוויה, כדי להשיב לגוף את המים שאבדו בעקבות ההזעה המוגברת, וכדי לסייע לגוף להתקרר, התרחצו באמבטיות קרירות ולבשו בגדים רפויים.

דאגו שיהיה לכם גם קרם או ג'ל אלוורה בהישג יד. הקרם יכול להקל על כוויה כואבת באופן מיידי ולעזור לקרר את הכוויה ולהוסיף לחות לעור.


בשיזוף עצמי - אחד המאבקים הגדולים ביותר שאנשים מדווחים כשאומרים להם להגן על עורם מפני השמש הוא הרצון להראות שזוף, במיוחד בקיץ.

כאן נכנסים לתמונה שיזוף עצמי או שיזוף ריסוס. זה בסדר לרצות עור שזוף, אך הבחירה בקרם לשיזוף עצמי היא הדרך הבטוחה יותר להשיג את המראה הזה. על ידי הימנעות מקרני ה- UV של השמש, העור שלכם לא יזדקן כל כך מהר, וגם לא תגדילו את הסיכון לסרטן העור.

לעשות את השיזוף בעצמכם, פירושו שתוכל להשתזף מיד ותוכלו להחליט על הצבע המדויק.


Gradual Tan Classic Everyday Body Lotion ST. TROPEZ


היו חביבים לעור שלכם. מקווה כי טיפים אלו יסייעו לכם להגן על עורכם במהלך יום קרם ההגנה הבינלאומי, המודעות לנזקי השמש ולעתיד. בין אם אתם גרים על החוף או סתם מבלים זמן רב בחוץ, חשוב שתדעו לשמור על בריאות עורכם.


Image: spoonflower



בלי קרם הגנה אתם לא יוצאים מהבית


bottom of page