top of page

המדריך האולטימטיבי לסטייל פריזאי

בין אם נולדתן וגדלתן בפריז, אתן אזרחיות או סתם תושבות, לנשים הפריזאיות יש חוש סטייל אמיתי.

הסודות מאחורי השיק הפריזאי

כשזה מגיע לזה, מה שבאמת בולט בפריזאיות היא העובדה שהן אף פעם לא נראות כאילו הם מתאמצות יותר מדי עם התלבושות שלהן או נראות כאילו הן בילו שעות בהכנות.

אז מה הופך את הנשים הפריזאיות לכל כך מסוגננת?

מה זה באמת סגנון פריזאי?

הפריזאיות נוטות לתת יותר חשיבות לנוחות ופחות לטרנדים, מתייחסות לאופנה אחרת, לובשות בגדים שמחמיאים לגוף שלהן ושגורמים להן להרגיש בטוחות, הן עושות מאמץ אמיתי לשמור על הסגנון שלהן פשוט ושיקי, מאמינות במגוון של בגדים קלאסיים ופשוט מוסיפות פריטים עונתיים לתלבושות שלהן בעת הצורך ופועלות למראה מסוגנן משלהן.

אנשים רבים מתארים את הסגנון הפריזאי כלא מתאמץ. לפעמים זה נראה שהן זרקו על עצמן משהו ויצאו החוצה, אפילו אם הן באמת השקיעו מאמצים רבים ביצירת המלתחה שלהן.

באופן כללי, הפריזאיות. הן אוהבות מראה יומיומי וקליל, המשדר אווירה אוורירית אך מלוטשת והמנטרה שלהן היא איכות על כמות.

אימוץ סגנון פריזאי עוסק במציאת פריטים מהמלתחה והאביזרים הנכונים שגורמים לך להרגיש בטוחה ואופנתית. סגנון פריזאי הוא לא סגנון קשה לביצוע. אכן, זה משהו לא מתאמץ, קלאסי, נונשלנטי, מגניב אבל לא יהיר.

הסגנון פריזאי עוסק במציאת האיזון הנכון בין מראה מטופח, אלגנטי, נוח ולפעמים קצת מראה מיושן לבין מראה קצת לא מושלם פשוט בו זמנית.

זה לא להיות אובססיבי לגבי לבוש בגוונים נועזים ופריטים אקסטרווגנטיים וצבעים עזים, או פריטים יקרים.

במקום זאת, סגנון פריזאי עוסק בבגדי בייסיק חסרי מאמץ עם פריט אחד עם אמירה כמו צעיף משי, כובע יפה או זוג נעליים נהדרות. האביזרים של התלבושות נשמרים למינימום והמראה הכללי פשוט ונקי.

פריזאים אף פעם לא מגזימים או מתלבשים יתר על המידה. ולמרות שהסגנון הזה נראה קל לשחזור, הסגנון האופנתי תוך כדי היותו מינימליסטי דורש חוכמה מסוימת בסגנון; תחשבו על זה כסוג של אמנות. תלבשו מה שאתן אוהבות ושמרו על זה פשוט, זו הדרך הפריזאית.


פריזאיות רבות לא מתאפרות כלל, או אם כן, מראה האיפור שלהן כל כך עדין שלעולם לא תנחשו שהן מתאפרות. הפריזאיות בדרך כלל מדלגות על בסיס כמו מייק אפ ובמקום זאת, הם מעדיפות להשתמש בקרם לחות בגוון או רק בקונסילר במידת הצורך מתחת לעיניים, מסביב לאף ועל הפגמים. מעט סומק או ברונזר, שכבת מסקרה להאיר את העיניים, מעט שפתון קטנטן וזהו! פריזאיות לא מסתמכות על איפור ותמיד ידגישו את טיפוח העור על פני האיפור.

מגיל צעיר מאוד הילדה הצרפתייה לומדת כיצד לטפל בעור שלה. היא מקבלת הדרכה לגבי טיפול נכון בעור הפנים מאנשים מקצועיים. לאורך כל חייה היא מקדישה טיפול מיוחד לעור שלה עם משטר טיפוח יומיומי וטיפולי פנים קבועים. תשומת לב זו לעורה מאפשר לה לדלג על מק אפ כבד מכיוון שהעור שלה אינו זקוק לכיסוי רב כדי להיראות טוב.


Laura Mercier Tinted Moisturizer Natural Skin Perfector SPF 30

Laura Mercier Tinted Moisturizer Natural Skin Perfector SPF 30

Tinted moisturizers at Amazon


כשזה מגיע לשיער שלהן, הפילוסופיה של הפריזאיות נשארת זהה; פחות זה יותר. השיער שלהן נוטה להיות טבעי, וקצת פגום ומבולגן, רובן ישנות על שיער רטוב כדי לקבל את השיער האופנתי הבלתי מתאמץ הזה במקום לבזבז שעות בייבוש שיער. הן תמיד מובילות את הדרך בכל הנוגע לתסרוקות שיקיות ופשוטות, שנראות כאילו לא לקח להן זמן בכלל. והן תמיד מעדיפות לאמץ את מרקם השיער הטבעי שלהן.


אז איך תשיגו את הסגנון הפריזאי?

תקנו איכות ולא כמות

נשים פריזאיות בדרך כלל קונות פחות, אבל קונות פריטים יוקרתיים, טובים יותר ואיכותיים שאין עליהם תאריך של סגנון ושהן יוכלו לשמור את הפריט לאורך זמן.

הן מעדיפות בדים איכותיים, בני קיימא וידידותיים לסביבה כמו כותנה, משי, צמר וקשמיר שנשארים לאורך זמן, משקיעות סכום כסף נכבד בבגדים עליונים, אביזרים ונעליים נהדרות.


מראה חדש לא אומר בגדים חדשים לנשים פריזאיות. במקום לקנות המון פריטים שונים ולנסות טרנדים שונים, הן מעצבות מחדש או מרעננות מחדש את הבגדים שכבר יש להן.

לעתים קרובות הן משלבות פריטים במחיר נגיש מהרחוב עם פריט של מעצבים שיש להם את היכולת לרומם כל תלבושת. מה שאומר שהג'ינס הפשוט, החולצה הלבנה והחולצה הפשוטה שלהן לעולם לא צריכות לעבוד קשה מכיוון שהכיסוי, המעיל, הצעיף, הנעליים והתיק עושים את כל הדברים בשבילן.

תפיסה זו חלה על כל ההיבטים של חייה של האישה הפריזאית, מאיפור, ביגוד, כלי בית, מזון ועוד.


אם את רוצה לשדרג את המראה הפריזאי הקלאסי, השקיעי בפריטים קלאסיים שתוכליו ללבוש מחדש ולעצב מחדש לעתים קרובות. הקפידי להשקיע בלבוש רב תכליתי, ביגוד נוח, והכי חשוב בגדים שאתן אוהבות ללבוש.

הנה כמה פריטים אופנתיים אייקונים' על זמניים' שאפשר לקנות עכשיו וללבוש לנצח.


Burberry The Long Waterloo Heritage Trench Coat

CELINE EYEWEAR Square-frame tortoiseshell acetate sunglasses

Versace Virtus Infinity IP Yellow Gold Bracelet Watch

פחות זה יותר

כמו שכבר כתבתי, פשטות היא המפתח לסגנון פריזאי. אז, אם את רוצה להתלבש כמו פריזאית, תמיד תזכרי לשמור על המראה שלך פשוט ומנימליסטי. לא תמצאו נשים פריזאיות מוגזמות או לבושות יתר על המידה. הן מאמינות בללבוש פריט אחד עם אמירה כמו צעיף, כובע או זוג נעליים נהדרות, אביזרים מינימאליים ותכשיטים פשוטים. לכן, אם את רוצה להיות כמותן, לעולם אל תגזימי עם האביזרים או התכשיטים שלך. לבשי פריטים פשוטים ועדינים שנראים אופנתיים ומדהימים. כמו כן, אל תגזימי באיפור.


לבשו גוונים ניטראליים

הסגנון הפריזאי מאוד צנוע. לכן הפריזאיות לא לוקחות שום סיכונים ולא לובשות יותר מדי צבעים בו זמנית בתלבושת ובצבעים בהירים מדי. במקום זאת, הם נצמדים לגוונים ניטראליים כמו שחור, קוניאק, בורדו, לבן, כחול כהה, אפור, חום או בז'. יתרון אחד של צבעים ניטראליים הוא שאתן יכולות בקלות לערבב ולהתאים אותם עם חלקי לבוש אחרים. הפריזאיות מוסיפות כמה נגיעות של צבע דרך האביזרים שלהן כמו צעיף, כובע יפה או ארנק, אבל התלבושת הכללית צריכה להישאר צנועה.


פרקטי ונוח

נשים פריזאיות עוסקות בנוחות, לא תמצאו אותן עומדות פרקי זמן ארוכים על עקבים. בדרך כלל, הן מעדיפות לנעול נעליים שטוחות. בין אם מדובר בנעלי בלט, נעלי ספורט, או עקבים נמוכים, הפריזאיות תמיד הולכות על נוחות, יחד עם היותן פרקטיות וקלות לנעילה מדי יום. אז כדי לקבל את המראה הפריזאי הזה, עזבי את נעלי העקב הגבוהות ותרגישי טוב עם לנעול נעליים שטוחות.

יחד עם נעליים, תיק יד אופנתי אך פרקטי שהוא גם חובה כדי לסיים את המראה הקלאסי.


BRUNELLO CUCINELLI Bead-embellished suede loafers

TOD'S Embellished leather slippers

THE ROWC Laurette bow-detailed leather point-toe flats


איזון בין לבוש אלגנטי מסוגנן לבין קז'ואל

נשים פריזאיות יודעות ליצור איזון בין פריטים אלגנטיים שלהן לבין פריטי הקז'ואל. למראה פריזאי, אמצו את אותה גישה ואזנו את המלתחה שלכן עם שילוב חכם של פריטים אלגנטיים לפריטי קז'ואל.

הפריזאיות גם משלבות לעתים קרובות פריטים ואביזרי אופנה יוקרתיים וקז'ואל באותה תלבושת. זה עוזר לתת לבגדים שלהן את ההרגשה הזו נטולת דאגות אך אלגנטית.


שימו לב לפרטים

לנשים הפריזאיות אכפת מאוד מהפרטים, שיכולים לעשות את כול ההבדל בלבוש. ראשית, נשים פריזאיות תמיד מתאמתות את כל התלבושות שלהן מראש, ומבטיחות שהחלק העליון שלהן יתאים למכנסיים, תואמים לנעליים שלהן, שתואמים למעיל שלהן. הן אינן מזלזלות בכוחה של חגורה או צעיף, שקשור היטב שמוסיף את הנגיעה המיוחדת בתלבושת שלהן, הנעליים שתמיד מצוחצחות והציפורניים מסודרות.


הלבשה תחתונה

גם אם אתן האדם היחידי שיראה אותם, זרקו את הפריטים השחוקים והלא מושכים האלה והשקיעו בפריטים, שמתאימים בצורה נכונה וגורמים לכן להרגיש סקסית. בדיוק כמו בושם או איפור, הלבשה תחתונה יפה גורמת לנו להרגיש טוב, סקסיות

מותגים רבים מציעים בפריז הלבשה תחתונה נוחה ומושכת כאחד גם אם אף אחד לא רואה את ההלבשה התחתונה שלך, אפשר לראות מתי את מרגישה סקסית.


הדפסים

מבחינת הדפסים, שמרו על זה קלאסי והקפידו על ששת ההדפסים האלה שלא ייצאו מהאופנה: הדפסי נמר, פסים, משובצים, אריג סקוטי משובץ, אריג כותנה צבעוני בדוגמה של משבצות ופיפטה.

הדפסי נמר יכולים לגרום לך להיראות מעט מבוגרת, אז לא מומלץ לנשים מעל גיל 50.

פריזאיות לא נוהגות ללבוש יותר מהדפס אחד בו זמנית.


בחרי בושם מיוחד עבורך

צרפת ידועה בבשמים שלה וכמה מהניחוחות המפורסמים בעולם מיוצרים בה. קחי את הזמן כדי לחקור את עולם הניחוחות ובחרי בושם אחד כריח הייחודי שלך.

התאהבתי בבשמים של שנל והם מלווים אותי כבר שנים רבות.

Chanel COCO MADEMOISELLE

Chanel ALLURE Eau de Parfum Spray


תכשיטים ואביזרים

אתן יכולות להוסיף נגיעה של פרטים, שהופכים כל לבוש ליותר, כמו תחרה, קשת, צעיף משי, כובע או תכשיטים. היצמדו תמיד לתכשיטים עדינים, או בחרו פריט אחד עם אמירה. ואל תשתמשו באביזרי אופנה יתר על המידה מכיוון שיותר מדי שכבות ואביזרים מוסיפים נפח לא רצוי למראה. הפריזאיות בדרך כלל שומרות על האביזרים והתלבושת שלהן למינימום.


תעקבו אחר המגמות באופנה

כפי שאמרתי קודם, הסגנון הפריזאי הוא קצת יותר מתוחכם מהסגנון הצרפתי הקלאסי. ואם רוב הנשים הצרפתיות אינן עוקבות אחר מגמות האופנה האחרונות, הפריזאיות תמיד בודקות את הטרנדים ובוחרות טרנד אחד או שניים כדי לעדכן את המראה הכללי שלהן. זה יכול להיות התיק העדכני ביותר, או הנעליים או האביזרים הטרנדיים ביותר.


יחד עם הטיפים של איך להתלבש בסגנון פריזאי, הנה כמה פריטים בסיסיים ואיכותיים עם סטייל צרפתי שהם חובה בכול ארון והם כול מה שאת צריכה כדי לאמץ את הסגנון הפריזאי.

זו אינה רשימה ממצה. אלו רק כמה פריטים שהפריזאיות נוהגות לשמור בארונותיהן.

נסו גוונים ניטראליים, אל תגזימו עם תכשיטים, היו נוחים, והיו בטוחים!

רוצה להדגיש שאין דרך "נכונה" או "לא נכונה" להתלבש, אלו רק כמה הצעות שבחרתי ברחבי הרשת. הכי חשוב שאת תעשי את מה שהכי מתאים לסגנון שלך, וגורם לך להרגיש הכי בטוח!



Amazon Essentials Women's Classic Fit Long Sleeve Button Down Oxford Shirt

Varmino Houndstooth Jacket MAJE

3.1 Phillip Lim basic long-sleeve T-shirt

SAINT LAURENT - Cotton-poplin Shirt - White

Cuyana Tall Structured Leather Tote

Kith&Kin kith & Thin Strap Little Circle Dress

Ruslan Baginskiy Monogram Embellished Lampshade Bucket Hat

Alexander Mcqueen - Whipstitch Logo-print Silk Scarf - Black White

ROGER VIVIER Belle Vivier patent-leather mules

VERSACE EARRINGS FOR WOMEN


מצאי את הסגנון שלך

לפריזאיות יש חוש חזק לסגנון אופנתי! גם אם הפריזאיות אוהבות את הבגדים הבסיסיים שלהן ולא אכפת להם לחלוק אותם עם חצי מהנשים בפריז, הן בכול זאת רוצות להיות ייחודיות ומשקיעות בזה הרבה מאמץ.

הפריזאיות יוצרות את האינדיבידואליות שלהן באמצעות פרטים. הן תמיד בטוחות עם מה שהן לובשות והם אף פעם לא יוצאות מהבית בחוסר נוחות ולא בטוחות במה שהן לובשות. הן פשוט הבעלים של זה!


מה לא תלבשו שאתן מטיילות בפריז כדי לא להיראות כתיירות

כדי להימנע מלהתבלט כתייר ברחובות הפריזאים, יש כמה פריטים שכדאי להימנע מהם. ראשית, הימנעי ממכנסי טרנינג, חותלות ומראה ספורטיבי. נשים פריזאיות, בדרך כלל אינן לובשות בגדים ספורטיביים מלבד בחדר הכושר. מבחינת נעליים הימנעו ממגפי UGG, נעלי טניס, כפכפים או סנדלים עם גרביים. הימנעו מכל סוג של חולצת טריקו או טרנינג המודפס עם עיר/מדינה או "אני אוהב את פריז". מבחינת תיקים הימנעו מלבישת תיק גב או פאוץ' במיוחד במטרו הפריזאי מטעמי בטיחות. לבסוף, הימנעי לחלוטין מצבעים צעקניים, יותר מדי הדפסים, בגדים צמודים מדי, חושפניים מדי, או שמלות ומכנסיים קצרים מדי.


הסגנון הפריזאי מהווה השראה לאוהבי אופנה רבים ברחבי העולם.

אם אתן רוצות לשלב אופנה פריזאית בארון הבגדים שלכן, חשבו איך אתן רוצות' שהסגנון שלכן ייראה וירגיש.


bottom of page