top of page

מותג קוסמטיקה ובישום Officine Universelle Buly


Officine Universelle Buly Mall of the Emirates Dubai l Image: Officine Universelle Buly website

Officine Universelle Buly Mall of the Emirates Dubai l Image: Officine Universelle Buly website


המותג Officine Universelle Buly המכונה לעתים קרובות פשוט "Buly 1803" הוא מותג קוסמטיקה ובישום צרפתי בעל שם הידוע בשורשיו ההיסטוריים ובמחויבותו לאמנות מסורתית. המותג נוסד במקור בשנת 1803 על ידי Jean Vincent Bully מזקק בשמים וקוסמטיקה ואשתו Jeanne Buly. בני הזוג פתחו את החנות הראשונה שלהם ב Rue Saint-Honoré בפריז, שהפכה במהרה ליעד פופולארי עבור האליטה של העיר.


המותג Buly 1803 היה ידוע בניחוחות האיכותיים, מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה שלו. הצלחתו המוקדמת של המותג יוחסה לשימוש שלו במרכיבים טבעיים ואמנות מסורתית, שהבדיל אותו מרבים ממתחריו. ז'אן-וינסנט בולי היה ידוע במיוחד במומחיותו בטכניקות זיקוק, שאפשרו לחברה לייצר ניחוחות ומוצרי קוסמטיקה יוצאי דופן.


במאה ה 19, Buly 1803 המשיכה לצמוח ולהרחיב את מגוון המוצרים שלה. הם דאגו לאצולה אירופאית ולדמויות בולטות שונות באותה תקופה וצברו מוניטין בזכות ההיצע הייחודי והיוקרתי שלהם. גם האריזה והשיווק הייחודיים של המותג תרמו לפופולאריות שלו.

עם זאת, כמו מותגים היסטוריים רבים, Buly 1803 התמודד עם אתגרים ובסופו של דבר המותג ירד עם השנים. החנות המקורית ב Rue Saint-Honoré סגרה את שעריה והמותג נשכח במידה רבה.


בשנת 2014 זוג עם תשוקה לאמנות ויופי מסורתיים Ramdane Touhami ו Victoire de Taillac גילו מחדש את Buly 1803 והחליטו להחיות את המותג. הם פתחו מחדש בוטיק של Buly 1803 בפריז ויצאו לבסס מחדש את המוניטין של המותג באיכות ואמנות. הם חידשו את המותג תוך שימור המהות ההיסטורית ושיטות הייצור המסורתיות שלו. Buly 1803 צבר במהירות קהל חדש בזכות המוצרים הייחודיים והיוקרתיים שלו שזמינים כעת ברחבי העולם.


כיום Officine Universelle Buly ממשיך לחגוג בזכות הניחוחות האיכותיים שלו, טיפוח העור והקוסמטיקה הודות למסירותם של בעליו העכשוויים בשימור והחייאת מוסד היופי הצרפתי האייקוני המעניקים כבוד להיסטוריה העשירה של המותג תוך שילוב רגישויות מודרניות.

המותג Buly 1803 מתמחה במוצרי יופי וטיפוח יוקרתיים, לרבות בשמים, טיפוח ופריטי טיפוח שונים. מה שמייחד את המותג הוא המסירות שלו להחייאת שיטות יופי וטיפוח היסטוריים והשימוש שלו במרכיבים טבעיים. מוצרי Buly 1803 מגיעים לרוב באריזות מעוצבות להפליא, המשקפות שילוב של יוקרה מודרנית ואסתטיקה וינטג'ית.

המותג צבר מוניטין בזכות ההיצע הייחודי והאיכותי שלו, והחנויות שלו, הידועות בשם "officinas,", שנועדו להידמות לרוקחות מהמאה ה 19, מספקות חווית קנייה ייחודית.


בשנת 2021 נרכשה Officine Universelle Buly על ידי LVMH. החברה מנוהלת על ידי הצמד Ramdane Touhami, המנהל, ואישתו Victoire de Taillac-Touhami, ראש התקשורת והדוברת.

המותג פועל כיום ב 7 מדינות בעולם ומפעיל יותר משלושים חנויות ברחבי העולם, חנויות רבות בתוך חנויות ובתי כל בו ומתרחב במהירות.


Matsuya Ginza Tokyo l Officine Universelle Buly

Officine Universelle Buly

© Officine Universelle Buly l Image:superfuture.com


כאחת מחנויות הכלבו המובילות בטוקיו ,Matsuya Ginza מותגי יוקרה רבים מתחרים על נוכחות המותג Officine Universelle Buly אינה יוצאת דופן. מותג הריח הצרפתי, שכבר יש לו נוכחות חזקה בבירת יפן ובמקומות אחרים במדינה, פתח ממש חנות אין שופ במקום.

השטח הקמעונאי תוכנן על ידי מייסד שותף Ramdane Touhami ומשרד העיצוב המזוהה של Officine Universelle Buly בפריז. האסתטיקה הנבחרת, שנתפסה על ידי ריהוט ואביזרים טבולים בגוון ירוק אזוב, בהשראת חממות טיפוסיות, שניתן היה למצוא בפרברים הצרפתיים לאורך שנות ה 50 וה 60. הקירות ועמוד תומך מצופים במדפים וארונות מדורגים, כולם עשויים מתכת וחלקם עטופים בצורה הולמת בזכוכית. יש גם תצוגה נפרדת הכוללת את מגוון כלי הטיפוח של המותג.

החנות בתוך בחנות מוארת על ידי חלונות צוהר מזויפים המשובצים בעיצוב החנות בעוד תאורה נוספת מסופקת גם על ידי נורות תלויות ואורות המשולבים במדפים. החנות החדשה נושאת את הניחוחות, מוצרי היופי וכלי הטיפוח של המותג.

© Officine Universelle Buly l Image:superfuture.com


בין המוצרים הרבים, המותג Officine Universelle Buly יצר את Alabaster. צורה חדשה של פיזור הניחוח, ללא חום וללא אדים, חדורה בבישום רב. L'Alabaster מורכבת מקופסת חרסינה צבועה, מחתיכת מגולפת חסכנית של אבן משקע נקבובית במיוחד, שהמבנה שלה חלת דבש דק במיוחד ובקבוק שמן מבושם מאוד. הAlabaster ימלא חדרים גדולים וקטנים בניחוח, ביעילות ובעמידה.

האלבסטר היא שיטת דיפוזיה קרה מהפכנית שפותחה על ידי Officine Universelle Buly.

על מנת להחזיק את האבן הוולקנית המאפשרת לנבוע את הריחות, מארז בהתאמה מושלמת לגודל האחרון הוא ערובה ליעילות. הוא מעוטר בפנים עתיקות של אישה צעירה, Mlle Ismir, Mlle Mars et Mlle Baïkal.


ALABASTER RETOUR D'EGYPTE l Officine Universelle Buly


ללא ספק הדרך האלגנטית והעדינה ביותר לבשם חדר, ה Alabaster עשוי משלושה אלמנטים: קופסת חרסינה, אבן ובקבוק תמצית בושם. אלבסטר "Retour d'Égypte" ממלא את החלל הנבחר - חדר קדמי, חדר רחצה, חדר הלבשה ובמכונית - בתערובת משכרת של יסמין, ענבר, מושק וורד.


המותג Officine Universelle Buly יצר שמונה שילובים ריחניים משובחים כדי לבשם במהירות ובאלגנטיות את אוויר הסביבה. ניחוחות לבית אשר יקשטו, יבשמו בצורה מענגת כל חדר, ולכן יעניקו חיים כפולים לחפצים הייחודיים הללו.


HUILE ANTIQUE IRAQI BEETROOT AND EGYPTIAN RHUBARB

טיפול זה הוא שמן טבעי יבש למגע לעור היבש, מזין במיוחד הודות לסינרגיה בין שמנים: שומשום, משמש, קוקוס ושמן קיק. ברגע שהוא נמרח, העור חוזר לגמישותו ומותיר שובל של תווים פירותיים, מושאבים על ידי מושק ופצ'ולי, שבהם סלק וריבס משוחחים בעליצות.

ככל שאתם משתמשים בו יותר, העור הופך יותר בשל השפעות ההזנה והמנחמות שלו.

לאחר המריחה, ה-Lait Virginal נספג במהירות בעור, לא משאיר תחושה דביקה. לכן אתן יכולות ללבוש את שמלת הערב שלכן, מכנסיים או תלבושת אחרת ביום.

HUILE ANTIQUE IRAQI BEETROOT AND EGYPTIAN RHUBARB

HUILE ANTIQUE IRAQI BEETROOT AND EGYPTIAN RHUBARB


EAU TRIPLE IRAQI BEETROOT AND EGYPTIAN RHUBARB

ה-Eau Triple עיראקי סלק וריבס מצרי מהאוסף «Les Jardins Français de l’Officine Universelle Buly», מפתיע עם התווים החומציים והאדמתיים שלו. ניחוח זה על בסיס מים עוטף את העור כמו קטיפה מבלי להיות מתנשא.

הבושם הזה על בסיס מים, מעוצב בבקבוקוני המעבדה של Officine, הוא גם עדין לעור וגם חזק מספיק כדי שהוא מותיר תמיסה מאוזנת יפה. הישג טכני שלקח שנתיים לעצב עד שהגיע לשלמות.

ה-Eaux Triples מתערבבים בתמיסה מימית ייחודית ובלעדית.

ניחוחות אלה נטולי אלכוהול ואתנול, שלא מייבשים את העור מגלמים באופן מיידי ועוצמתי את הריחות המהפנטים של Officine.

הוופורייזר עבר עבודת פיתוח מעמיקה, כך שכל ספריי יצור ענן של ריח מבושם עז.

EAU TRIPLE IRAQI BEETROOT AND EGYPTIAN RHUBARB

EAU TRIPLE IRAQI BEETROOT AND EGYPTIAN RHUBARB


SAVON SUPERFIN ANDEAN VERBENA AND ULU BASIL

שובל עדין של תווים ירוקים וארומאטיים מבשם בעוצמה את הסבון הדרמטולוגי הזה, המנקה את העור מבלי לייבש אותו.

הניחוח הירוק המלכותי, החריף והקסום של בזיליקום הים השחור מואר בקרן ירח מסתורית באבקת מושק לבן. בשילוב עם הרעננות העוצמתית והלימונית של וורבנה ועם העגלגלות של ארז ונענע, ניחוח עליז ונמרץ זה מזין את הרוח ואת הביטחון העצמי.

SAVON SUPERFIN ANDEAN VERBENA AND ULU BASIL

SAVON SUPERFIN ANDEAN VERBENA AND ULU BASIL


סבונים של המותג עם ריח רכות ריחנית של עונג צרוף. מבחר הסבונים יקסום לא רק לידיים עדינות אלא גם לחוש הריח. על שפת האמבטיה, בעמידה במקלחת או בארנק, הסבונים יעניקו לכן גם נוחות וגם ניקיון.


SHEA BUTTER

הזנה עמוקה, מרגיעה ומתקנת את כל סוגי העור. באלם זה הוא חובה ליופי טבעי ולטיפוח שפתיים.

חמאת שיאה היא קרם לחות רב עוצמה. בכל שגרת יופי, הוא בעל ברית אמיתי מכיוון שהוא מגן על המחסום העורי, נלחם נגד הזדקנות מוקדמת של העור, מרגיע גירוי ומרכך לאורך זמן את האפידרמיס. מורכב מטריגליצרידים, גליצרול וחומצות שומן, קומפלקס ביו-אקטיבי זה מגן על העור מפני תוקפנות חיצוניות ומחזק את הסרט ההידרוליפידי. ריכוזו של ויטמין A ממריץ את חידוש התאים.

SHEA BUTTER

SHEA BUTTER


"אם הפנים הם המראה של הנשמה, יש לטפל בהם כראוי. לצורך העניין, מבחר שלם של קרמים וטונרים מוצג על ידי Officine Universelle Buly, על מנת שהפנים שלך יקשטו את פניך מרגע ההתעוררות ועד השינה. מספר רב של שגרות יופי המותאמות לכל סוג עור ודאגה, עור שמן, אקנה, מראה של אנחות גיל, יעזרו לך לקחת את העור בצורה נכונה, בכל רגע ביום, בין אם זה בקיץ או בחורף". מתוך האתר כאן


אם אתם נהנים מהיסטוריה, ריח מעודן שלא נמצא בכל חנות כלבו ללא קשר לאיזו עיר אתם גרים, אז המקום הזה הוא חובה. יש להם מבחר גדול של מוצרים משמני גוף ועד בשמים ועד גפרורים ריחניים לחדר האמבטיה, זה כמו ללכת אחורה בזמן לעידן העבר של שפע.



האתר כאן

24 צפיות0 תגובות
bottom of page