top of page

ג'ייד רולר מול גוואשה: מה ההבדל בין הג'ייד רולר לגוואשה?


רוז קוורץ רולר גוואשה

לאחרונה הוספנו לקולקציה שלנו שני כלים חדשים לפנים ולגוף, סט רוז קוורץ רולר ורוז קוורץ גוואשה וסט של ג'ייד רולר וג'ייד גוואשה! למרות, שהם מופיעים בכול הנכסים באינטרנט בזמן האחרון, כלים אלה שימשו בשגרה לטיפוח העור במסורת הסינית מאז המאה ה -7.

מלבד האמונה כי האבנים המשמשות בכלים אלה יש תכונות אנרגיות, ריפוי ומגן, שימוש ברולר לפנים וכלי הגוואשה ידועים גם כמגבירים את זרימת הדם, מעודדים התחדשות תאי עור, מפחיתים נפיחות, מתח או לחץ ומאפשרים חדירה עמוקה יותר של מוצרי הטיפוח לעור.


Jade Roller vs. Gua Sha | NO Wrinkles NO Breakouts! | aja dang

אז מה ההבדל בין הרולר לפנים לגוואשה?

הג'ייד רולר והגוואשה הם משפחה אחת ושניהם פחות או יותר עושים את אותה עבודה.

הרולר לפנים מג'ייד, או הרוז קוורץ רולר, הם כלים די פשוטים. הם בדרך כלל לטיפול יותר מרגיע, שעוזר לעורר במהירות את זרימת הדם ומוריד נפיחות.

הגוואשה, לעומת זאת, עובדת הרבה יותר עמוק על עור הפנים והרבה יותר חזקה כאשר משתמשים בה נכון. הגוואשה עוזרת לשחרר מתח שרירים באופן שהרולר לא יכול, וכן לעשות יותר עבודה עם קמטים עמוקים יותר.


יש כמה הבדלים קטנים יחד עם הרבה קווי דמיון בין הגוואשה לרולר הפנים. לדעתי זה פשוט מסתכם בעדיפות שלכן, באורך החיים ובמודליות.

ההבדל הראשון הוא כמובן הצורה וצורת השימוש בכלי, כאשר אחד, הרולר הוא על ידית ומתגלגל בעדינות על העור והשני, הגוואשה מעוצבת כך שהיא מוחזקת ביד כשהיא מעסה על פני העור.

הרולר להפנים יכול להיות אפשרות הרבה יותר נוחה ומהירה לעורר זרימת דם, ניקוז רעלים לימפטי והורדת נפיחות בעוד הגוואשה יכולה לעזור לכן לשלב זרימה אינטואיטיבית כלשהי לשגרת החיים, לעזור, להתענג ולהעמיק את הטיפול תוך כדי, להקדיש זמן רב יותר ולהתמכר לשגרת טיפוח העור.

נוחיות. אם יש לכן יותר זמן, גוואשה היא הבחירה הטובה יותר. אם יש לכן פחות זמן וצריכות המרצה מהירה לעור הפנים, ניתן להשתמש ברולר לפנים.


Which Is Better Jade Roller Or Gua Sha | Dr Mona Vand

היתרונות של הג'ייד רולר

זה קל להפעלה. זה לא צריך הרבה הדרכה או תרגול. כאשר ההפעלה קלה, אנחנו יותר נוטים להשתמש בפריטים.

הג'ייד רולר עוזר למוצרי הטיפוח לחדור לעור.

המעגל הלימפטי. הג'ייד רולר מועיל למחזור הדם או ללימפה. המשמעות היא שהג'ייד עוזר להפחית את הנפיחות בפנים ברוב המקרים.

מרגיש נעים. המגע עם האבן בין אם זה ג'ייד, רוז קוורץ או כול חומר שהוא הוא דרך מקסימה ומרגיעה "לטפל בעצמך" שלא לוקח הרבה זמן וניתן לעשות את הפעולה כמעט בכל מקום.


יתרונות של הגוואשה לפנים

הגוואשה לפנים עוזרת בשיפור זרימת הלימפה (ובכך ניקוז), אך היא גם משפר את איכות זרימת הדם והאנרגיה ("צ'י")..

ניתן לבצע באמצעות הגוואשה את שגרת הטיפול, שכוללת את מוצרי הלחות שלכן. כאשר משתמשים בגוואשה זקוקים לפחות לחות ושמן פנים, וזו גם דרך יעילה מאוד לעזור למוצרים לחדור עמוק יותר לעור.

שחרור והרגעה. אם נעשה את הפעולה נכון, הגוואשה היא כלי יעיל מאוד להרגעת מתח בפנים ובצוואר. לא זו בלבד שהאבן מרגישה מדהימה, היא מרככת מתח מפנים. משתמשים בגוואשה להחזרת הפנים לרוגע, שבסופו של דבר הפנים נראות רעננות וצעירות יותר.

פיסול, קונטור וצורה. הגוואשה לפנים שיוצרת לחץ ומתיחה בו זמנית, מה שהופך אותה ליעילה יותר מהג'ייד רולר לפיסול תווי פנים כמו עצם הלחי וקו הלסת. הכלים של הגוואשה מעוצבים עם צורות, שמתאימות לעקומות הפנים שמגבירים את היתרון הזה עוד יותר.

קמטוטים, קמטים, וטקסטורה. תיאורטית, הג'ייד רולר יכול להפחית קווים וקמטוטים עדינים, אך ניתן להשתמש בכלי גוואשה מעוצב עם צורות וקצוות מרובים בכל כך הרבה דרכים נוספות, והתוצאה מכך, תהיה יעילה יותר.

זה מרגיש טוב. הגוואשה לוקחת את טיפול הפנים לרמה אחרת ומשאירה אותנו בהרגשה אפילו טובה יותר. יש נשים משמדווחות בעקבות השימוש בגוואשה שהן חוות הקלה בכאבי ראש וגודש בסינוסים.

קל לנקות. הגוואשה היא לוח אבן פשוט, כך שקל לנקות אותה עם מים וסבון.

נבנה לעיקולים שלך. הצורות והקצוות השונים של כלי הגוואשה נועדו לפסל ולתת קונטור דרך מגע עם עקומות הפנים והגוף השונות שלנו. חלק מהקצוות טובים ביותר לעצמות (כלומר לסת, לחי וגבה) ואילו אחרים טובים יותר לאזורים בשרניים או שרירים מאוד כמו שריר הלסת.


החסרונות של הגוואשה

שְׁבִירָה. הכלים של הגוואשה עשויים להישבר או להיסדק כאשר הם נופלים, מצד שני אינם מראים בלאי.

מַאֲמָץ. לימוד השימוש בגוואשה דורש מאמץ, אין דרך לעקוף אותו. יש רשימה ארוכה ומרגשת של היתרונות של הגוואשה לפנים, אך למידה ואימון של טכניקה נכונה היא המפתח להשגת התוצאות הרצויות.


ג'ייד גוואשה

השימוש במוצרים

עדיף להשתמש בג'ייד רולר בבוקר כי האבן הקרה עוזרת במיוחד להוריד את הנפיחות מתחת לעיניים ומבצעת ניקוז רעלים לימפטי. באופן אישי, אני בקושי מצליחה להתלבש בבוקר ולשתות את קפה אז אני שומרת את השימוש ברולר להרפיה לפני השינה או בזמן שאני נחה על הספה ורואה טלויזייה.


חשוב מאוד לגלגל מהפנים החוצה וחוזר חלילה מספר פעמים ולא לגלגל את הרולר הלוך וחזור על הפנים. קיימים ביוטיוב סרטונים רבים וגישות שונות, לקחתי את הגישה שצריך לחזור על כול תנועה שלוש פעמים ותמיד תמיד מלמטה למעלה ולא בלחיצות חזקות.


הרולר מיועד לעיסוי יבש או ביחד עם מוצרים נוספים, להעצמת אפקט המתיחה, העיסוי או ההחדרה של החומר לפנים. בכול מקרה הרולר והגוואשה עובדים טוב יותר עם שמן פנים, סרום או קרם תחתיו. כל מוצרי הטיפוח נספגים טוב יותר על עור שעבר המרצת דם קודם לכן.

הרעיון של הרולר הוא לחקות את המסאז' הידני לפנים, שרובנו לא ממש אוהבות לעשות לעצמנו. הרולר יותר בעניין של מריחה של סרומים, הפחתת נפיחות והרגעת העור.

מומלץ להשתמש ברולר פעמיים ביום, פעם אחת בבוקר ופעם בערב לאחר שטיפת הפנים. עם זאת, אני בגישה להשתמש ברולר מתי שיכולים, כשיש זמן לפנק את עצמך וכמה פעמים שתרצי, בכל פעם שאתן מרגישות שהפנים זקוקות לרגע של רגיעה מרגיעה.


סט ג'ייד גוואשה וג'ייד רולר

הגוואשה בשונה לרולר מפחיתה באופן ניכר את המתח בצוואר ובלסת ואת הכאב בעורף ובכתפיים. חלק מהקצוות של הגוואשה פועלים טוב יותר באזורים מסוימים בפנים. הגוואשה יותר מגוונת, מסג' יותר עמוק ומשיגה תוצאות יותר מדויקות. באופן כללי הגוואשה מבצעת ניקוז רעלים לימפטי.

בעיקרון, ניקוז לימפתי הוא שטיפה של חיידקים ורעלים מהמערכת שלנו. פחות רעלים = עור בהיר יותר, בריא יותר וצעיר למראה! מסתבר שרוב בעיות העור קשורות לחוסר בזרימה לימפטית. כאשר הרעלים לא נשטפים כראוי, חיידקים ורעלים אלה יכולים לגרום לזיהומים מועטים, אקנה או לצלקות בעקבות האקנה. תנועות הגלגול או העיסוי של רולר הפנים או הגוואשה יכולים להרגיע את הזיהום הפוטנציאלי, ולעורר את המערכת להתנועע באמת.

הגוואשה מותירה את עורך בזוהר ורוד, מרימה את הפנים, מפסלת את הפנים, במיוחד סביב הלסת והלחיים.

מומלץ להשתמש בגוואשה בלילה בכדי להרפות את מתח הפנים, להגביר את זרימת הדם וייצור הקולגן.

אם את מנסה לבחור בין הרולר לגוואשה לפנים, לגוואשה צריך את הנכונות שלך ללמוד את הטכניקה, שהיא גורם מכריע בטיפול בעור הפנים.

הגוואשה היא תהליך יותר איטי מהרולר, לכן אני מציעה להשתמש בשניהם מתי שיש לכן זמן לטפל בעצמכן ואתן רגועות ועור הפנים שלכן זקוק להרבה אהבה.

מאמינה בכוחה של טיפול עצמי בבית, הכי חשוב להקשיב לגוף ולנפש ולהיות מודעים לאופן בו העור נראה ומרגיש ואז להחליט באיזה כלי להשתמש או איזה כלי יהיה המתאים ביותר עבורכן באותו זמן. פעמים רבות הגוף שלנו והעור נותן לנו סימנים, שאנו צריכות לשים לב אליהם בכדי שנדאג בצורה הטובה ביותר.


האם העור שלכם מרגיש רגיש? השתמשו עם הרולר לפנים!

יש לכם קצת זמן נוסף לטפל בעצמכם? השתמשו בגוואשה!

קמתם עם עיניים נפוחות? השתמשו בקצה הקטן של גלגלת הפנים לעיסוי וקירור.

האם השרירים בפנים שלך מרגישים מתוחים או לחוצים במיוחד? נשמע כאילו הגוואשה מתאימה להעמיק יותר בשרירי הפנים שלכן!

עיניים נפוחות ולסת מתוחה? השתמשו בשני הכלים! התחילו עם הגוואשה על הלסת ואז עברו לחלק הקטן יותר של הרולר לפנים מתחת לעיניים.

אין חוקים, וזה החלק היפה בשגרת הטיפוח שלכן! אתן מכירות את העור שלכן ומה הוא צריך הכי טוב. ככל שתשתמשו בכלי היופי, זה יהפוך לאינטואיטיבי יותר. הדבר היחיד שעליכן לעשות תמיד במהלך עיסוי הפנים הוא לגלגל או לגרד בתנועות כלפי חוץ בלבד. תנועות כלפי חוץ מקדמות את הניקוז הלימפה ולמעשה מסירות את הנוזלים והרעלים הנוספים.

בשורה התחתונה, הכלים האלה עובדים בצורה דומה מאוד, אבל אתן יכולות לראות תוצאות נוספות עם הגוואשה. עם זאת, לוקח זמן לדעת כיצד להשתמש בכלים האלה כראוי, ולכן הרולר לפנים יכול להיות אפשרות טובה יותר לעור רגיש או לעור נוטה לאקנה, שמחפש טיפול מהיר ומרגיע, ואין לכם את הזמן להתחייב לשימוש בגוואשה!


מה נכון עבורכן?

אין בחירה נכונה או לא נכונה. חשבו באופן מציאותי על מה אתן רוצות להשיג ומה יתמוך בלוח הזמנים וסגנון החיים שלכן.


יש כמה הבדלים קטנים יחד עם הרבה קווי דמיון בין הגוואשה לרולר הפנים. לדעתי זה פשוט מסתכם בעדיפות שלכן, באורךהחיים ובמודליות.


סרטים נוספים מיוטיוב כאן כאן


אז מה הבחירה שלכן? האם אתן אוהבת יותר את הרולר לפנים, או שהגוואשה הולכת להיות הכלי עבורכן?


3,518 צפיות0 תגובות
bottom of page