top of page

הכלים והפריטים שיעזרו לכם לעיסוי פנים, לפיסול, למזעור קימטוטים והרגעה של עור הפנים

החל מהפחתת נפיחות בפנים ומתחת לעיניים למסג' של העור, יש כל כך הרבה סיבות לנסות את הכלים החכמים האלה.

שילוב של כלי עיסוי פנים לשגרת הטיפוח עשויה להיות הסוד שלך לעור זוהר ובריא. עכשיו, את לא צריכה להיות אשת מקצוע כדי להיראות טוב ולהרגיש טוב.


אז מה הם היתרונות של הכלים האלה? באופן כללי, שימוש בכלי לעיסוי הפנים יכול להקל על המתח בשרירים עמוסים מדי, לגוון ולהרים את עור הפנים.

הרוז קוורץ רולר, הג'ייד רולר או אבן הגוואשה יכולים להזיז רעלים וחסימות, כלומר עצמות הלחיים שאבדו מזמן יופיעו שוב, גבוהות וחדות מתמיד. לחלופין, את יכולה לבחור כלי משופר אחר עם טכנולוגיית רטט והוא יסייע לספיגה של כל הסרומים והקרמים, שאת מורחת באהבה, ויבטיח, שתראי יתרונות נוספים מהמוצרים שלך.


עבודה של תכשירי עיסוי בשגרת הטיפוח העור תספק תוצאות מצטברות ומבורכות. שימוש קבוע בכלים מבהיר, מהדק, מנקז רעלים ומפחית נפיחות על ידי הגדלת אספקת חומרים מזינים וחמצן שחיוניים לעור, יעניק לך זוהר מיידי ורענן ובנוסף גם את היתרונות המרגיעים את הנפש.


הרולר לפנים ואבני הגוואשה עמוסים בכוח מוריד מתח וכולנו צריכות מעט מזה. נסי לעסות מאחד מהפריטים על עור נקי לאחר יום ארוך מלא פעילות, ותראי למה אני מתכוונת.

ריכזתי את מיטב כלי העיסוי לפנים ופריטים לשגרת טיפוח העור כמו ג'ייד רולר, רוז קוורץ רולר, גוואשה, כוסות רוח לפנים והכלים הרוטטים מסוגים שונים, ציפית משי ועוד כדי, שתוכלי להשתמש בהם בערב מול הטלוויזיה, בבוקר שאת בבית, בשגרת הטיפוח שלך, בסופי שבוע ושאת הולכת לישון שנת יופי יחד עם הסבר וסרטונים.

מעבר לתועלות הפיזיות יש גם תועלות נפשיות מרגיעות לכול סוג של רולר או מכשיר לעיסוי הפנים. עיסוי פנים טוב, שינה טובה יכול להפחית מתח ולגרום לכם להרגיש רגועים ונינוחים יותר.


רוז קוורץ רולר

הרולר הוא אבן קריסטלית טבעית רוז קורץ. הרולר נעשה בעבודת יד באיכות גבוהה.

האבן הקריסטלית מקררת את העור אפילו בימים חמים מאוד, מהדקת קמטוטים קטנים, מונעת קמטים, מרגיעה את שרירי הפנים והעור, משפרת ומסייעת להזרמת הדם ולהאצת קצב התחדשות התאים, נותנת חיוניות, רעננות וזוהר לעור הפנים, מורידה נפיחות מתחת לעיניים ומעור הפנים משפרת את גמישות העור, מהדקת ומחטבת את העור באמצעות עיסוי עדין בתוך דקות.

יש לאבן תכונות קירור מדהימות, מה שהופך אותו לפתרון פנטסטי להרגעת פריחות בעור, עקיצות חרקים, עקיצות, עור מגרד , כוויות שמש, כמו גם הרגעת עור רגיש לרכיבים במוצרי טיפוח או בסביבה, עור מועד לאקנה, אלרגיות, ועוד.

הסיבה שהרוז קוורץ רולר כל כך פופולרי כיום היא כי היא מציע כלי מדהים לא פולשני, ללא התערבות כירורגית, היתרונות הם טבעיים לחלוטין לעור שלנו.

מתנה מושלמת: הרולר מגיע בקופסא קטנה l אריזת מתנה. מתאים לכל האירועים כמו יום הולדת, יום האם, יום האב, יום האהבה, חגים , עבור עצמך, החברים שלך ואנשים אהובים ועוד!

עוד על הרוז קוורץ רולר כאן

WHAT IS A JADE ROLLER & HOW TO USE כאן

Happy Rolling!


מברשת מיני מסיליקון, חשמלית טעינת USB לניקוי של הפנים – צבע וורוד

המברשת מנקה ומעסה את עור הפנים ביעילות רבה, עשויה מסיליקון רך ומבוססת על טכנולוגיה של פעימות אולטרה סוניק בעיצוב מותאם של הסיבי סיליקון העוזרים לנקות טוב יותר את עור הפנים. מאפיינים ניקוי עמוק, מסירה את שאריות האיפור ביעילות, מנקה עודפים של עור מת, פותחת ומנקה את נקבוביות העור משאריות לכלוך, שמן ועודפי איפור, עוזרת לשפר את זרימת הדם. טעינת USB, אין צורך להחליף סוללה, נטענת ישירות למחשב או לסוללת הטענה. זמן טעינה לפחות שעה, בין שעה לשעתיים, הטעינה מחזיקה לפחות שבועיים בשימוש יומיומי. עוצמת הפעימות מאפשרת לך להתאים אישית את חוויית הניקוי. המברשת עמידה במים, ניתן להשתמש בחדר האמבטיה. צורה חמודה ואלגנטית, ארגונומית יותר, עיצוב מותאם של הסיבי סיליקון. אין צורך להחליף מברשת. סופר היגיינית, דוחה חיידקים, מתנקה בקלות, מתאימה גם לגוף, מחדשת את העור, את הברק וגמישות העור ע"י ויברציות, כך שעור נראה יותר קורן ונקי. המברשת יעילה יותר מאשר ניקוי ידני. מברשת באיכות גבוהה. מתאימה לכול סוגי העור.

מברשת מסיליקון רך שלוקחת את ניקוי הפנים לרמה אחרת

רוז קוורץ רולר וגוואשה - סט מתנה לעיסוי עור הפנים והגוף

הרוז קוורץ רולר עשוי מאבן מינראלית קוורץ ורוד, שמסייעת להמרצת הדם, מסלקת פסולת מתאי העור, יעילה מאוד להידוק עור הפנים, מסייעת למראה עור זוהר וחיוני, משפרת את מראה הקמטוטים וממלאת את העור באור וחיוניות.

עיסוי פנים בעזרת אבן הריפוי של הרוז קוורץ יכולה לשחרר אותך ממתח מובנה ולהעניק לעור מראה זוהר. הרוז קוורץ פועלת נגד דלקת בשל תכונות הניקוי שלה ויכולתה לווסת את האיזון בין החומצות והבסיסים בגוף.

הגוואשה היא אחד מכלי העיסוי הפופולאריים ביותר, מושלם לטיפוח פנים הוליסטי. העיסוק בטיפול בגוואשה מחזיר אותנו לתקופות קדומות, שמקורן במסורת הסינית, חלק בלתי נפרד מסודות הטיפוח בסין ונמצאת בשימוש שנים רבות.

הטיפול באמצעות גוואשה כרוך במשיכת אבן הרוז קוורץ לאורך העור.

כלי לעיסוי הפנים הרוז קוורץ ידוע כמקל עלינו כמעט בכול מצב של עור, החל מיובש ואקנה אצל מבוגרים ועד למחלת עור דלקתית הגורמת לאדמומיות ונפיחות באזור האף, המצח והלחיים. בניגוד למוצרים המודרניים, הטכניקה מטפלת בשורש הבעיה, בבעיות עור שונות.

הגוואשה היא כלי נהדר לשימוש גם על הגוף, מועילה להפגת לחץ, כך שתמיד תוכלו להיות במצב רוח מרגיע וחינני.

הגוואשה מיועדת לעיסוי האזור התחתון של הלסת, העיסוי נעשה מאזור הסנטר לכיוון האוזניים.

עיסוי יומי עם אבן הגוואשה והרוז קוורץ רולר יעניק לעור מראה בריא, צעיר, מתוח יותר, בוהק וחיוני.

מתאים לעור יבש, עור רגיל, עור שמן, עור משולב, עור בוגר ועור רגיש.

מכיוון שכלי היופי עשוי מאבנים טבעיות, תגובות העור השליליות נשמרות במינימום.

הרוז קוורץ רולר אנטי אייג'ינג לפנים קל משקל וקל לנשיאה. ניתן להשתמש בו בכל מקום ובכל זמן.

חברו את אבן הרוז קוורץ רולר עם הפעולה של אבן הגוואשה על עור הפנים ותראו תוצאות נפלאות.

מתנה מיוחדת לכם או לאנשים שאתם אוהבים. הרוז קוורץ רולר מגיע באריזה מעוצבת, שיכולה להיות מתנה משמעותית לסבתא, לאימא, לאישה, לחברה, לבת, לאחות.

לקריאה נוספת על הרוז קוורץ רולר כאן

לקריאה נוספת על הגוואשה כאן

סט T Shape רוטט לפיסול ומיצוק העור + אבן רוז קוורץ לעיסוי עור הפנים והורדת נפיח

הדור הבא של סט יופי יוקרתי מצופה 24 קראט Bar T shape רוטט הוא כלי לעיסוי עור הפנים והצוואר, להרמת פנים אנטי אייגי'נג, לפיסול ומיצוק העור, מפחית קמטוטים במצח, מסביב לשפתיים ובצוואר, מעורר את זרימת הדם, מוריד נפיחות, מחטב בתוך דקות ומעניק מראה הדוק, מתוח ומחזיר את החיוניות לעור. אבן רוז קוורץ רוטטת לעיסוי מתחת לעיניים, מפחיתה את הנפיחות והעיגולים השחורים מתחת לעיניים, נהדרת לעור עייף והיא המפתח למראה רענן בימים שאתם ללא איפור. הרטט של ה T מחקה את ההשפעות של עיסוי, מרגיע באופן מיידי את שרירי הפנים ב 6000 תנודות לדקה, עוזר להחיות עור עייף ומשחרר מתח. העיסוי ידוע כגורם לשרירי הפנים לפעול וזה מה שגורם למיצוק וחיטוב העור. מעבר לתועלות הפיזיות יש גם תועלות נפשיות מרגיעות לכול סוג של רולר או מכשיר לעיסוי הפנים. עיסוי פנים טוב יכול להפחית מתח ולגרום לכם להרגיש רגועים יותר ויפים יותר. פתרון טבעי בבית לעור זוהר ובריא. אם אתם מחפשים לשנות את המראה והתחושה של העור, אז תאהבו ה T Shape ואת האבן הרוז קוורץ הרוטטת לעיסוי והורדת הנפיחות מתחת לעיניים. האם ניסיתם לחשוב על מתנה מקורית לתת למישהו מיוחד בחייכם? הסט הוא רעיון ייחודי למתנה מושלמת שישתמשו בה. אידיאלי לכול גיל לגברים ולנשים.

סט של 2 כוסות סיליקון לטיפול טבעי לפנים מהמסורת הסינית

כוסות הרוח המסורתיות נפוצות ברפואה הסינית והרוסית כמה אלפי שנים ובעבר שימשו כמעט לכול מחלה. הרפואה הסינית המסורתית עושה שימוש רב בכוסות רוח מסיליקון למגוון טיפולים: כוסות רוח מסיליקון יעילות מאוד לטיפוח עור הפנים, משרות רוגע, ניקוי רעלים, עוזרות בשיפור זרימת הדם, מסאז’ לעור הפנים בנוחות ביתכם. כוסות הרוח המיוצרות מסיליקון רך, הכוסות גמישות, נעימות ואיכותיות ברמה גבוהה, הכוסות לא שבירות, עמידות לאורך זמן ומחזיקות מעמד במספר טיפולים רב, קלות לשימוש ולניקוי, בטיחותיות, בעלות יכולת הצמדה טובה לגוף ולפנים, ללא רעלנים, ניתנות לשימוש עם שמנים טבעיים לשימוש על אזור הפנים. הכוסות מגיעות בשני גדלים שונים המותאמים לחלקים שונים של הפנים. הכוסות מיועדות לפנים, מסביב לעיניים, האף, השפתיים ולמקומות קטנטנים אחרים. הטיפול בכוסות הרוח לעור הפנים מותיר את עור הפנים בתחושת מתיחה, חיטוב ופתיחת חסימות העשויות לסייע בניקוי רעלים והתחדשות תאים לשיפור מראה עור פנים קורן וצעיר. הודות לגמישות החומר ולגודל הכוס ניתן לטפל באזורים רגישים או קטנים יותר כמו האזור מסביב לעיניים, שפתיים, אף, מתחת לשפה ועוד. כוס לפנים בקוטר בסיס 3.6 ס"מ, גובה 7.5ס"מ כוס קטנטנה, מיני בקוטר בסיס 1.5 ס"מ, גובה 5 ס"מ תוכלו לעקוב אחריי סרטונים ביו טיוב כדיי לדעת כיצד להשתמש בכוסות הרוח בצורה המיטבית ביותר. מצורך סרטון כאן אזהרה אין להשתמש באלכוהול, או להקפיא, או לחמם, לא להניח במיקרוגל או להרתיח את הכוסות. יתכן שתבחינו באודם וגירוי קלים אחרי הטיפול. זה תקין וצריך לעבור תוך מספר שעות. העיסוי בכוסות אינו מהווה תחליף לטיפול רפואי כלשהוא, תמיד התייעצי עם רופא קודם לטיפול במקרה של בעיה רפואית כלשהיא שהעיסוי בכוסות הרוח עלול להשפיע עליה. אין להשתמש בכוסות הרוח על פצעונים, מכות יבשות, פצעים פתוחים, חתכים בעור, אלרגיה או רגישות לאחד מהמרכיבים, כוויות שמש או פריחה בעור. אל תשתמשי בכוסות הרוח במהלך הריון ובמהלך חודשי ההנקה. אין במידע בכתבה זאת תחליף להיוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת כוסות הרוח והתחלת השימוש בכוסות רוח. מומלץ להתייעץ עם הרוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי ואינטראקציה עם מוצרים רפואיים אחרים. כוסות רוח מסיליקון מתאימות לשימוש בטוח לכל המשפחה, לשימוש עצמי בבית וגם למטפלים ברפואה המשלימה. *הטיפול בכוסות הסיליקון אסור למטופלים שנוטלים תרופות לדילול דם, או סובלים ממחלות כרוניות מסוימות וסכרת. *הטיפול בכוסות הסיליקון לא מתאימים לאזורים בהם הוזרקו חומרים כגון סיליקון או בוטוקס ודומיהם! הערות ותוספות השימושים המוצעים באתר, ולמוצר זה או אחר הינם בגדר המלצה בלבד. יש להיוועץ ברופא / מטפל או מי שהוסמך לכך לשימוש נכון במוצר זה או אחר. התמונות המוצגות הינן לצורך המחשה בלבד, ולעיתים חל שינוי בין התמונה המוצגת לבין הפריט כפי שמוצא למכירה בגלל הבדלי מסכים. לקריאה נוספת כאן

כלי לטיפוח טבעי רוז קוורץ גוואשה בעבודת יד

גוואשה הוא כלי סיני עתיק לעיסוי הפנים וגוף, שקיים ברפואה הסינית מאות שנים ונפוץ מאוד גם כיום בסין. הגוואשה הפכה להיות פופולרית גם בעולם המערבי, בדומה לכוסות רוח או אָקוּפְּרֶסוּרָה. מוצר זה מתאים לטיפוח, עיסוי וטיפוח הפנים עם מגוון של שמנים אתריים שונים, סרום או קרם, המשמשים יחד להשיג השפעה שונה על עור הפנים ושיפור ספיגת המוצר (סרום, מסכה קרם ועוד). בשימוש קבוע הגוואשה מחליקה את העור הפנים, מכווצת נקבוביות, מהדקת את העור, מגדילה את הגמישות, מורידה נפיחות בפנים ומתחת העיניים, מגבירה את זרימת הדם, מונעת הופעת קמטוטים וצמצום קמטים קיימים בפנים, מעקבת את הזדקנות העור. יש לאבן תכונות קירור מדהימות, מה שהופך אותו לפתרון פנטסטי להרגעת פריחות בעור, עקיצות חרקים, עקיצות, עור מגרד , כוויות שמש, כמו גם הרגעת עור רגיש לרכיבים במוצרי טיפוח או בסביבה, עור מועד לאקנה, אלרגיות, ועוד. 100% אבן טבעית, אבן מגע ומגע קר באיכות גבוהה, אבן המרגיעה את מראה העור, מחזיקה לאורך זמן, קלה לתחזוקה, אבן חלקה במיוחד, לא יכולה לפגוע בעור, עיצוב מדהים. אבל שלא כמו העיסוי המסורתי ה Gua Sha, לא תשאיר סימנים דמויי חבורה על הפנים כפי שהיא נעשית כיום עם יד קלה בהרבה על האבן. בשל היווצרות הטבעית של האבן, אין שתי אבנים זהות! כל פריט בודד יהיה ייחודי והצבעים עשויים להשתנות בין אבן לאבן. עובדת נהדר על הצוואר, הפנים, הגב והרגליים. עיסוי לפנים ולגוף לריפוי וטיפוח. מתאים לכול סוגי העור. השתמשו כחלק משגרת הטיפוח בבוקר ו / או בערב. מכיל: רוז קוורץ Gua Sha באיכות גבוהה קופסאת מתנה מקרטון בצבע לבן לשמירה על האבן לקריאה נוספת כאן סרטון קצר איך להשתמש כאן לפעמים, טוב להסתכל אחורה כדי למצוא דברים שבאמת עושים את העבודה. אם הסינים עושים את זה במשך מאות שנים, זה כנראה עובד, נכון? ולפעמים זה כל מה שאת צריכה.

ציפית משי טהור 19MM - צבע טבעי של המשי/שנהב - מעטפה

ציפית משי טהור בעבודת יד באיכות הכי גבוהה, 6A) mulberry silk 19MM)

צורה: מעטפה

מידה: 50X70 ס"מ מעטפה

משי הוא בד היפו אלרגני, אנטי בקטריאלי, טבעי, מעכב אש, לא מושך אליו את קרדיט האבק, פטרייה ועובש, בנוסף לאלרגנים רבים אחרים, משי ידידותי לסביבה, לא רעיל, כפי, אינו מוביל חשמל סטטי, מסייע להפחית את החיכוך של הציפה עם השיער, אשר לעתים קרובות גורם נזק, כמו קצוות מפוצלים ושיער מפוזר.

​ציפית המשי עוזרת לשינה, מפחיתה את הקמטים והסימנים, מונעת היווצרות קמטים, רכה יותר לעור, עוזרת להפחית אדמומיות בעור, מונעת שבירה של השיער ועוזרות לך להתעורר ולהראות צעירה ורעננה.

עוד על ציפית המשי כאן

אין תחושה טובה יותר מתחושה רכה, חלקה ומפנקת של בד המשי על העור כאשר אתן הולכות בלילה לישון.


הפריטים שיקחו אתכם לרמה אחרת בטיפוח עור הפנים


את הפריטים תוכלו להשיג באתר כאן






bottom of page