top of page

קבלו עור טוב יותר בזמן הצפייה בנטפליקס עם מכשירי עיסוי הפנים הקלים לשימוש


מכשירי עיסוי לפנים רוז קוורץ רולר וגוואשה

שימוש במכשיר לעיסוי פנים בזמן צפייה בטלוויזיה הולך להיות הדבר הגדול הבא.

רואים התעוררות מחודשת בפופולאריות של כלי עיסוי פנים פשוטים, שדורשים מומחיות מועטה. החלק הטוב ביותר הוא, שהם אינם מופעלים בחשמל וחוסכים מכם את הטרחה של הצורך לטעון אותם.

אחת הדרכים להסתכל על זה היא שעירוניים כמו סינגפורים מחפשים פתרונות פשוטים באורח החיים המלחיץ שלנו ובכך הנטייה לשים בצד מכשירים מסובכים לטובת כלים פשוטים יותר.

עיסויי הפנים ממריץ זרימת דם טובה יותר אשר מסייעת בהצערת העור, מה שמוביל לעור זוהר וצעיר למראה. רבים מהם עשויים גם ממינרלים או אבני חן כמו אבן הג'ייד ואבן הרוז קוורץ, שלרובם נאמר שיש השפעות משפרות את מצב הרוח מכיוון שהם עוזרות לאזן את האנרגיות של הגוף.

האם אתם צריכים להשתמש בעיסויים עם מוצרי טיפוח כמו סרום, קרם לחות או שמן פנים תלוי בכלי, אבל כלל אצבע הוא, שאם אתם מגלים, שהכלי מושך חזק מדי בעור, עדיף להפחית את החיכוך עם קרם לחות, סרום או שמן לטיפוח העור.

מרחו את מוצרי הטיפוח העור על הפנים ולא על כלי העיסוי כדי להבטיח פיזור אחיד של המוצר.

רוז קוורץ רולר

רבים מגלגלי הפנים שאתם רואים בשוק מעוצבים כמו זה מבית 'Sericum'.

לחלקים המתגלגלים שלו יש היקף קטן יותר בהשוואה למוצרים אחרים בשוק.

מתאים לאנשים שמעדיפים גלילים פחות שמנמנים.

הרולר עשוי מאבן הג'ייד, עוזר להגביר את זרימת הדם ואת הניקוז הלימפתי לעור בעל מראה צעיר יותר.

השתמשי בקצה הגדול יותר באזורים רחבים יותר כגון הלחיים והמצח ובקצה הקטן יותר באזור מתחת לעיניים.


גוואשה

מעוצב כמו כלי גוואשה, רוז קוורץ הזה נועד לחבק את קווי המתאר שלך. יכולים לאחסן את הגוואשה במקרר לפני השימוש כדי לעזור להפחית נפיחות, או לחמם אותו בין כפות הידיים כדי לעזור לשפר את הספיגה של טיפוח העור בעור שלך.

מכיוון שזה לא רולר כמו רבים אחרים ברשימה זו, אנו מציעים להשתמש בו עם שמן פנים או קרם פנים כדי למנוע משיכה בעור.


גוואשה בצורת לב

גוואשה 3D בצורת לב עושה שימוש בטכניקה של גוואשה, מעסה ומרגיעה את הפנים, מתאימה לעיסוי ולניקוי רעלים מהפנים והגוף, תורמת לזרימה טובה ותקינה של הדם, משפרת נפיחות בפנים וכהויות מתחת לעיניים, משפרת משמעותית את עור הפנים בשילוב של קרם פנים, סרום או כול שמן לפנים, תורמת למיצוק, הידוק העור וייצור מחודש של חלבונים חיוניים לעור כמו קולגן ואלסטין טבעי האחראים על גמישות ומיצוק העור והחייאת עור הפנים, גורמת לעור להיות במרקם חלק ואחיד ומונעת הופעת קמטוטים וצמצום קמטים קיימים בפנים בשימוש לאורך תקופה ארוכה.

רצוי להשתמש בשמן פנים כשאתם משתמשים בכלי זה, מכיוון שהמשיכה בעור החשוף עלולה לגרום ליותר נזק מאשר לעזור.


לפעמים, טוב להסתכל אחורה כדי למצוא דברים שבאמת עושים את העבודה. אם הסינים עושים את זה במשך מאות שנים, זה כנראה עובד, נכון? ולפעמים זה כל מה שאת צריכה.


מאמרים קשורים







bottom of page