top of page

5 הדברים שלא ידענו על אסתי לאודר


אסתי לאודר

The VV Visionaries Program in Partnership With the Estée Lauder Emerging Leaders Fund l Image: Estée Lauder website


Introducing: The Estée Lauder Emerging Leaders Fund


אסתי לאודר היא חברת קוסמטיקה וטיפוח אמריקאית ידועה, שנוסדה בשנת 1946 על ידי אסתי לאודר ובעלה, ג'וזף לאודר. החברה קרויה על שם אסתי לאודר, שמילאה תפקיד משמעותי בהתפתחותה המוקדמת והצלחתה.


אסתי לאודר התחילה בתחילה במכירת מוצר בודד, קרם בשם "Super Rich All-Purpose Creme". עם הזמן, המותג הרחיב את קו המוצרים שלו לכלול מוצרי טיפוח, איפור, ניחוחות ומוצרי טיפוח לשיער. המחויבות של החברה לחדשנות ואיכות הפכה אותה לאחת מחברות היופי המובילות בעולם.


אסתי לאודר מחזיקה בכמה מותגי יופי ידועים, כולל

Clinic, MAC Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Aveda, Jo Malone London,

Tom Ford Beauty ורבים אחרים. לכל מותג יש את הזהות הייחודית שלו ואת שוק היעד שלו, המספקים מגוון רחב של העדפות צרכנים

המותג Estée Lauder עצמו מציע מגוון מוצרי טיפוח, כגון קרמי לחות, סרומים, תכשירי ניקוי וטיפולי אנטי אייג'ינג. יש למותג גם קו מקיף של מוצרי איפור, כולל מק אפ, שפתונים, צלליות ומסקרות. בנוסף, אסתי לאודר ידועה בניחוחות היוקרתיים שלה לגברים ולנשים כאחד.


לחברה נוכחות גלובלית ומפיצה את מוצריה במדינות שונות באמצעות חנויות כלבו, קמעונאים מיוחדים וערוצים מקוונים. אסתי לאודר ביססה את עצמה כסמל לאיכות, אלגנטיות ויוקרה בתעשיית היופי.

מעבר למחויבותה למצוינות המוצר, אסתי לאודר מעורבת גם ביוזמות פילנתרופיה ואחריות חברתית תאגידית. החברה תומכת במטרות צדקה שונות, כולל מודעות ומחקר לסרטן השד, קיימות סביבתית והעצמת נשים.


The Estée Lauder Emerging Leaders Fund x Vital Voices: Our Vision


אסתי לאודר היא שחקנית בולטת בתעשיית הקוסמטיקה, המציעה סל מגוון של מותגי יופי ומוצרי טיפוח הנותנים מענה לצרכים ולהעדפות של קהל לקוחות רחב.

אסתי לאודר

5 הדברים שלא ידענו על אסתי לאודר

"כל הדברים הגדולים מתחילים בחזון...חלום", אמרה אסתי לאודר. וכאשר יצאה להשיק חברת יופי ב 1946, בהחלט היה לה חזון ברור לעתידה, זה היה הכוח המנחה בכל מה, שעשתה. עם זאת, מה שאולי לא דמיינה היה שהיא תציב את הסטנדרט לתעשיית היופי כולה לעשורים הבאים. ממוצר לאריזה ועד פשוט העסקת האנשים הנכונים לחברה שזה עתה נוסדה, אסתי לאודר פתחה עידן חדש של יופי. כעת, שהמותג חוגג את יום השנה ה 77, הנה חמש עובדות שאולי לא ידעת על המייסדת האגדית Estée Lauder.


*היא לא רצתה שהלקוחות שלה יקנו הרבה מוצרים. (באמת!) "לעולם אל תמכור ללקוחה מה שהיא לא רוצה או צריכה", כתבה. כמובן שהמכירות היו חשובות כשהיא הצמיחה את המותג, אבל בסופו של יום, אסתי האמינה מאוד ששגרת היופי האידיאלית דורשת רק כמה מוצרי מפתח, ולא יותר מ 3 דקות בכל בוקר וערב כדי ליישם אותם. אין צורך בטקסים מורכבים.


*היא יצרה את סרום הלילה הראשון אי פעם. כיום, מדפי היופי מוצפים בהם, אבל עוד ב 1982, תיקון הלילה - כפי שנקרא במקור היה מוצר מהפכני. אסתי לאודר הייתה מהראשונות שהבינה, שהעור מסוגל לתקן את עצמו בצורה הטובה ביותר בלילה ושמרקם קל משקל, מה שאנחנו מכירים כיום כסרום היה מסוגל יותר לחדור לעומק פני העור כדי לעזור לו לתקן. Night Repair היה גם הראשון שהשתמש בבקבוק חום בסגנון של בית מרקחת כדי לסייע בהגנה על החומרים הפעילים של הפורמולה.


*היא שינתה את מהלך תעשיית הבשמים. לפני שיצרה את Youth-Dew Bath Oil ב 1953, לא היה ידוע שנשים קונות לעצמן ניחוח. בושם היה אמור להתיז רק לאירועים מיוחדים ונשים סמכו על הגברים בחייהן שיתנו להן אותו. אבל על ידי מכירת Youth-Dew כשמן אמבט ששימש כבושם, אסתי נתנה לנשים רישיון לקנות לעצמן ניחוח ולהתמכר אליו בכל עת שירצו.

Youth Dew by Estee Lauder Bath Oil

Estee Lauder Youth Dew by Estee Lauder Bath Oil, 2 Ounce


*היא פגשה את כל העובדים הפוטנציאליים פנים אל פנים. אפילו כשהחברה הקטנה שלה גדלה לתאגיד, אסתי רצתה להכיר כל עובד. "אני לא מסתכלת על קורות החיים שלהם... אני מסתכלת עליהם", אמרה ל-Boston Sunday Globe ב 1969. "ההחלטה שלי מבוססת על תגובה כימית".


*אסתי לאודר תמיד האמינה בכוחן של נשים. היה לה מוטו מפורסם: "תהי מודעת לאפשרויות האינסופיות שלך" והיא עצמה התחברה לאתוס הזה כשהיא פתחה מותג משלה, שיבשה את תעשיית היופי בתקופה שבה מעט נשים אפילו עבדו מחוץ לבית ועוד פחות מכך הקימו עסק.


התשוקה שלה לאפשרות היא שהובילה אותנו ליצור את קרן המנהיגים המתעוררים של אסתי לאודר, המוקדשת לבניית דור של מנהיגים מתפתחים, שמגדירים מחדש מנהיגות, ומאתגרים תפיסות של מנהיגות ברחבי העולם.


“Our founder is much more than just the namesake of our rand". Esteelauder.com




מקור: האתר של אסתי לאודר כאן


bottom of page