top of page

Bacha Coffee במרקש


Bacha Coffee

Bacha Coffee l Image: Bacha Coffee website


בתי הקפה ההיסטוריים היפים בעולם כוללים את היפהפייה הנרדמת הזו במרקש באצ'ה קפה.

באצ'ה קפה במרקש ממוקם בעיר יפה ותוססת הידועה בתרבות העשירה והמסורת שלה. באצ'ה קפה נוסד במרקש בשנת 1910 ומתמחה ב 100% קפה ערביקה ומספק ללקוחות הזדמנות ייחודית לטייל בעולם באמצעות הכוס שלהם על ידי חקר יבולים מלמעלה מ 30 מהמדינות המפיקות קפה הנחשבות ביותר. אפילו הקפה הייחודי עם תערובת משובחת, בטעם משובח ונטול קפאין באופן טבעי, מיוצרים באמצעות 100% פולי ערביקה בלבד כדי להעניק לאוהבי הקפה את הבחירה הרחבה ביותר, מבלי לוותר על איכות או טעם.


סיפורו של קפה באצ'ה מתחיל ב medina במרקש, מרוקו. נבנה בשנת 1910, Dar el Bacha palace המרהיב, שפירושו "בית הפאשה", איחד את המוחות התרבותיים והפוליטיים הגדולים ביותר של המאה על פני סירים נוצצים של "קפה של ערביה" או ערביקה, כפי שהוא מכונה היום.


תארו לעצמכם, שאתם עכשיו השנת 1910 ואתם במרקש. יש מקום אחד שאתם חייבים לבקר בו - ארמון דאר אל באצ'ה הקסום. פירוש שמו הוא "בית הפאשה" והעיצוב הפנימי משקף את הטעמים המפוארים של פאשה אריסטוקרטית, או שליט. החדרים מעוצבים בתקרות מעץ ארז מגולפות וצבועות, ריצוף שיש משובץ שחור ולבן וכמה מהפסיפסים המשובחים ביותר בארץ.

האפקט כה מרהיב עד שדאר אל באצ'ה הופך במהירות לביקור חובה עבור הסלבריטאים המפורסמים ביותר של תחילת המאה ה 20. בין האורחים היו ראש ממשלת בריטניה וינסטון צ'רצ'יל, נשיא ארה"ב פרנקלין רוזוולט, חגגו את האמנים הקולנוען צ'רלי צ'פלין והבדרנית ג'וזפין בייקר, הסופרת קולט והמלחין מוריס רוול, כולם זוהרים ומשפיעים נפגשים כאן לשוחח על הקפה המשובח של "קפה ערביה" או ערביקה.


לאחר מלחמת העולם השנייה, הארמון נסגר והפך לקפסולת זמן, ששמרה על חלק מהשרידים של עידן זוהר בתוך בניין שפעם היה גדוש בצבעים ובצלילים של המדינה שמסביב - אך לאט לאט נפל לעומק שינה קסומה.

בית הקפה היה סגור יותר מ 60 שנה, הדוגמה המשובחת הזו של אומנות מרוקאית התעוררה.

בעמידה בשערי המדינה בת אלף השנים של מרקש, המהפך של בית הפאשה היה הישג שלא לבעלי לב חלש. לאחר שנתיים של שיקום קפדני החזירו את התפאורה המפוארת ליושנה, דאר אל באצ'ה נפתח מחדש בסוף 2017 כמוזיאון למפגשי תרבות.

השיקום של האנדרטה ההיסטורית המופיעה ברשימה היה הישג אמיתי והפגיש מומחים רבים בתחומם, מאדריכלים והיסטוריונים ועד אומנים מכל המקצועות, שעבדו יחד כדי לשמר ולהחיות את ציון הדרך הזה.

Bacha Coffee l Image: Bacha Coffee website

Bacha Coffee l Image: Bacha Coffee website


בשנת 2019, Bacha Coffee פתח מחדש את מיקומו המקורי במרקש ומאז גדל במהירות למותג עולמי, עם חדרי קפה ובוטיקים בינלאומיים באירופה ובאסיה.

המותג שואב את השראתו מההיסטוריה העשירה של הקפה ומטרתו לספק חווית קפה יוצאת דופן ללקוחותיו.

כיום, קפה באצ'ה ממשיך למשוך את הפילוסופים, המוזיקאים, הפוליטיקאים, האמנים וכוכבי הקולנוע של ימינו, כמו גם דור חדש של חובבי קפה שמגלים את הקסם של קפה באצ'ה בעצמם.


בית הקפה מציע אווירה ייחודית בה המבקרים יכולים להירגע וליהנות ממגוון משקאות קפה איכותיים. מקפה ערבי מסורתי ועד משקאות מבוססי אספרסו, קפה באצ'ה מספק מגוון רחב של אפשרויות כדי לתת מענה לטעמים שונים.


הזמינו קנקן קפה, פשוט בקשו עזרה. צוות בית הקפה הידידותי ישמח להיענות לבקשתם. תהנו מהקפה שלכם כרצונכם על ידי הוספת פולי וניל טחונים טריים, או קרם קצפת הייחודי של קפה באצ'ה.

עם פולי וניל טחונים, ניחוח הקפה שלכם יהיה משופר עוד יותר, בעוד קרם הקצפת המתוק מוסיף עומק, שאין שני לו.

Bacha Coffee Pot in Gold l Image: Bacha Coffee website


התפנקו בממתק הבית, המטבח - מלוח ומתוק כאחד - ב Bacha Coffee Rooms הוא בהשראת קפה אלגנטית. מגוון מאפי הבית מציע את ההשלמה המושלמת לרשימת הקפה.

בחר מתוך מבחר של קרואסונים תוצרת בית, כולל קרואסון החמאה הקלאסי, קרואסון הקפה והשוקולד העשיר משנת 1910, או אפשרות פירותית עם קרואסון פטל וקינמון או קרואסון שקדים כתומים.


למרות שהעולם השתנה מאז, אתם עדיין יכולים ליהנות מהרומנטיקה של התקופה האחרונה בכל פעם שאתם מבקרים בחדר קפה באצ'ה. הקדישו רגע להסתכל סביבכם. מכיסאות בד הקטיפה ועד נברשות פליז אלגנטיות וצוות לבוש במדים לבנים, הארכיטקטורה היוקרתית היא בהשראת דאר אל באצ'ה, שגורמת לכם להרגיש כאילו הובלתם לארמון לפני המלחמה. האווירה מועצמת רק על ידי הארומה המענגת של 100 אחוז קפה ערביקה.


אחד מנקודות השיא של קפה באצ'ה הוא המסירות שלו להשיג פולי קפה מובחרים מאזורים שונים ברחבי העולם. הם נותנים עדיפות לאיכות ועובדים ישירות עם חקלאים כדי להבטיח שפולי הקפה גדלים ונקצרים בתנאים אופטימאליים. מחויבות זו למצוינות באה לידי ביטוי בטעם ובארומה יוצאי הדופן של הקפה.

מלבד הגשת הקפה, קפה באצ'ה מציע גם מבחר של מוצרי גורמה ומאפים, שישלימו את חווית המשקה. בין אם אתם מחפשים הפסקת קפה מהירה או בילוי נינוח, בית הקפה מספק סביבה נוחה ללקוחות ליהנות מהמשקאות שלהם ולהתפנק עם פינוקים טעימים.

Bacha Coffee l Image: Bacha Coffee website


קפה באצ'ה במרקש הפך ליעד פופולארי הן עבור המקומיים והן עבור תיירים המחפשים חווית קפה איכותית בסביבה ייחודית. הוא משלב את המורשת העשירה של התרבות המרוקאית עם אמנות הכנת הקפה, מה שמביא לביקור בלתי נשכח ומהנה לחובבי הקפה.


חובבי הקפה של היום יכולים להיכנס לכל חדר קפה באצ'ה ועדיין לחוות את המהות של תרבות הקפה האגדית של מרוקו ולגלות את הקסם של חדר הקפה הראשון.


"Bacha Coffee is not just another coffee. It is another world". Bacha Coffee website



 

גילוי נאות: לא ביקרתי בבית הקפה המקסים הזה. כל ההמלצות והתמונות נלקחו מהאתר של בית הקפה והמלצות ברחבי הרשת.

בתי קפה נוספים שנחשבים כבתי הקפה הטובים בעולם

הטעם של למעלה משלוש מאות שנות היסטוריה Caffe Florian כאן

כאן New York Café בודפסט















bottom of page