top of page

הרודס פתחה את קפה פראדה לטעימה ממילאנו בלונדון


הרודס פתחה את קפה פראדה לטעימה ממילאנו בלונדון

Prada Caffè l Image: harrods.com


ברוכים הבאים ל Prada Caffè הממוקם בתוך חנות הכלבו היוקרתית הרודס, בלונדון, אנגליה. מדובר בשיתוף פעולה בין מותג האופנה האיטלקי פראדה וחברת מזון הגורמה Marchesi 1824.

השראת החנויות המפורסמות ביותר של פראדה - כולל הבוטיק הראשון שלה, שנפתח בגלריה ויטוריו עמנואל השני בשנת 1913 Prada Caffè מבטיח טעימה ממילאנו באזור Knightsbridge.

הריצוף המשובץ משיש בשחור לבן, המהדהד את עיצובי המונו כרום האייקוניים של המותג, סולל את הדרך לספות קטיפה אלגנטיות בירוק החיוור של העונה, מהן האורחים יכולים להתפעל מתבליטים הפרחוניים המקשטים את הקירות, עיצוב פנים מלוטש ומתוחכם

כל כלי השולחן הם מקוריים ובלעדיים, שנבחרו על ידי פראדה כדי להשלים את הסביבה: חשבו על פורצלן יפני כחול בהיר עם קו שחור כפול מנוגד וכוסות קריסטל עם מוטיב משולש פראדה המהותי.

Prada Caffè l Image: harrods.com


בבית הקפה מגישים ארוחות בוקר, צהריים, ערב, מנות קטנות ואפריטיבו, בהשראה איטלקית והכל בחללי פנים ייחודיים של פראדה.

לארוחת הבוקר, קפה איטלקי מלווה ביצים עלומות ומאפי בצק עלים מושלמות, בעוד תפריט הצהריים מתהדר במנות ראשונות ועיקריות החל מבוראטה שהיא גבינה איטלקית מחלב פרה, העשויה ממוצרלה ושמנת, קישואים ועד קנלוני תרד וריקוטה עם כמהין שחורות.

עם זאת, יש יותר בתפריט מאשר סגנון ללא דופי. מבטיח גישה מודרנית למסורת האיטלקית, מבחר רחב של מנות מתוקות ומלוחות מציע כיבוד גורמה לאורך כל היום.

צריכים חטיף מהיר לאחר הקניות? תראו את המבחר המפתה של פראדה, טְרָמֶצִינוֹ שהוא כריך האופייני למטבח האיטלקי ופיצות (מיני פיצות פחזניות). לחלופין, בחרו מתוך מגוון של קונדיטוריות וקינוחים מפנקים המוצגים על הדלפק המרכזי המפואר והקיר האחורי. עוגת הפיסטוק עם קרוקנטינו פיסטוק וקרם, עוגת ספוג וקרם וניל שרק זה שווה את הנסיעה לבד.

הרודס פתחה את קפה פראדה לטעימה ממילאנו בלונדון

Prada Caffè l Image: harrods.com


בית הקפה Prada Caffè ב Harrods הוא יעד פופולארי לקונים ותיירים, שרוצים לקחת הפסקה וליהנות מארוחה טעימה או קפה באווירה יוקרתית.


בית הקפה יהיה פתוח עד סוף 2023.

להזמנת מקום Restaurants/prada-caffe Harrods



בתאבון!



bottom of page