top of page

Gua Sha כלי סיני עתיק לעיסוי וטיפוח הפנים וגוף

כלי יופי חדש ששולט עכשיו ברשתות החברתיות וב Instagram, הכירו את הכלי בעיצוב יפייפה לטיפוח הפנים Gua Sha, ג'ייד או רוז קוורץ בצורה אלגנטית הידועה גם בשם "מתיחת פנים טבעית" ("natural facelift"), הכלי המעוקל והחלק שלאחרונה מאכלס את האינסטגרם, היה למעשה כאן כבר מאות שנים, קיים ברפואה הסינית ונפוץ מאוד גם כיום בסין.

המהות של הרפואה הסינית עד היום, היא קידום הבריאות של הגוף והנפש.

הגוואשה הפכה להיות פופולרית גם בעולם המערבי, בדומה לכוסות רוח או אָקוּפְּרֶסוּרָה.


Gua Sha כלי סיני עתיק לעיסוי וטיפוח הפנים וגוף

הטיפול בגוואשה עוזר לטיפול בכאבים שונים, שנוצרים על ידי חסימה של אנרגיה והמטרה היא להניע את האזור ולעודד זרימה טובה של דם וצ'י.


מתאים כאשר יש לכם כאבים שונים בשרירים, השיטה מאוד יעילה להפגת כאבים אקוטיים חריפים, טיפול בכאבי ראש, מגרנות, אלרגיות, התקררויות, אסטמה, כאבי גב תחתון, ברכיים, שורש כף היד, במניעת התפרצות פצעי אקנה, מעניקה הקלה לעייפות זמנית ואף לעייפות כרונית, למתחים, תסכולים וכעסים, למצבי ברונכיטיס, שיעול כרוני או אקוטי עוד.


בדרך כלל משתמשים ב Gua Sha באזור הגב, הצוואר, הראש, הכתפיים, הגפיים ועוד.

הגרסה העדינה של ה Gua Sha משמשת לטיפוח עור הפנים, בצורה עדינה ביותר.


ה Gua Sha מעסה ומרגיעה את הפנים, מתאימה לעיסוי ולניקוי רעלים מהפנים והגוף, תורמת לזרימה טובה ותקינה של הדם, משפרת נפיחות בפנים וכהויות מתחת לעיניים, משפרת משמעותית את עור הפנים בשילוב של קרם פנים, סרום או כול שמן לפנים, תורמת למיצוק, הידוק העור וייצור מחודש של חלבונים חיוניים לעור כמו קולגן ואלסטין טבעי האחראים על גמישות ומיצוק העור והחייאת עור הפנים, גורמת לעור להיות במרקם חלק ואחיד ומונעת הופעת קמטוטים וצמצום קמטים קיימים בפנים.


הטיפול בגוואשה לאזור הפנים

פעם עד פעמיים בשבוע לאחר מריחת סרום וקרם לחות לעסות בעדינות רבה מאוד מספר דקות תמיד בתנועות כלפי מעלה נגד הגרביטציה.

אז מה כל זה קשור לטיפוח הפנים? ובכן, הגרסה המעודנת יותר של הטכניקה של גוואשה עובדת על נפלאות היופי כאשר מתרגלים על עור הפנים. יתר על כן, אין צורך לראות מטפל, ניתן לעשות את הטיפול בבית כחלק משגרת הטיפוח היומיומית שלך, זה לוקח אותנו בחזרה לשורשים העתיקים של הגוואשה כשיטה של טיפול עצמי.

ג'ייד או הרוז קוורץ עשויים באיכות גבוהה, נשארת לאורך זמן, סופר קל לניקוי, ללא חשמל סטטי, חומר טבעי, קרוב מאוד לעור של גוף האדם, עוזר מאוד להסיר קמטים ואקנה מעור הפנים.

תוספת מפנקת, טבעית ויעילה לשגרת טיפוח עור הפנים לעור קורן, צעיר ובריא.


Gua Sha כלי סיני עתיק לעיסוי וטיפוח הפנים וגוף

הטיפול בגוואשה באזורי הגוף

נהוג למרוח את האזור הכאב בשמן ניתן להשתמש בשמן פשוט וניתן גם להשתמש בשמן ובו תמציות צמחים כדי ליצור סיכוך ולמנוע פציעה של העור, אחר כך מגרדים את העור באמצעות הגוואשה לשם הגברת הזרמת הדם וסילוק רעלים שהצטברו באזור המטופל בתנועות קצובות ונמרצות בנקודת הטיפול עד להופעת נקודות אדומות, אדמומיות של האזור ולעיתים הצבע יכול להיות סגול כהה אם יש חסימה קשה. לא לדאוג הצבע יעלם תוך כמה ימים. בדרך כלל יש תחושת הקלה מידית בכאב אך לעיתים יכולה להיות תחושת כאב עמומה מספר שעות לאחר הטיפול.

הטיפול גורם לשבירה של כלי דם קטנטנים ומעודד את הגוף להצמיח חדשים ובכך מעודד תהליך החלמה והתחדשות רקמות של האזור, כמו כן הוא עוזר לנקז רעלים שהצטברו.

חשוב לחסות את האזור לאחר הטיפול כדי לשמור על האזור חם, להימנע מפעילות גופנית אינטנסיבית, להימנע מחשיפה לרוח ולקור בזמן ולאחר הטיפול, רצוי להתעטף.

הטיפול בגוואשה אינו פולשני ואינו כואב כלל. בעבר באופן מסורתי נעשה הגוואשה על הגוף כטכניקת גרוד נמרצת, שמשתמשת בכל דבר, החל מאבן, מקרן של חיה, אבן ג'ייד, כפיות למרק מפורצלן כאשר טכניקה זו מבוצעת על ידי בני משפחה.


קיימות צורות שונות של גוואשה - צורת S / צורת לב / פרפר/ דג / 3 פינות ועוד.


Gua Sha כלי סיני עתיק לעיסוי וטיפוח הפנים וגוף

Gua Sha כלי סיני עתיק לעיסוי וטיפוח הפנים וגוף

Gua Sha כלי סיני עתיק לעיסוי וטיפוח הפנים וגוף

גוואשה מרוז קוורץ טבעי בצורת פרפר עשויה מרוז קוורץ באיכות גבוהה, מחזיקה לאורך זמן.

המשטח של האבן חלק במיוחד, לעולם לא יפגע בעורך.


Gua Sha כלי סיני עתיק לעיסוי וטיפוח הפנים וגוף

פעם עד פעמיים בשבוע על עור הפנים יחד עם קרם, סרום, שמן לעור הפנים או שמן מיוחד עבור gua sha.

אל תדאגו, הגרסה של הפנים על ידי ה Gua Sha צוברת פופולריות רבה יותר מאשר הגרסה המסורתית שנעשתה על הגוף והיא עדינה מאוד על רקמת עור הפנים באמצעות אבן ג'ייד קטנה או אבן קריסטלית.


טכניקות עתיקות כמו Gua Sha נמצאות היום בשימוש בכול ספא ברחבי העולם והפכו לכלי פופולרי בשימוש בבתים בכול מקום.


Gua Sha כלי סיני עתיק לעיסוי וטיפוח הפנים וגוף

לג'ייד ולרוז קוורץ יש יתרונות עצומים על טיפוח העור ואנרגיות. הג'ייד והרוז קוורץ הן אבנים סופר יפות, ואם אתם אוהבי כלים נלהבים לטיפוח העור, רצוי שיהיה לכם אחד מכול סוג.

מתנה נפלאה לאנשים שאוהבים.


הרוז קוורץ ידועה כ “אבן האהבה”, שימשה בטקסים של אהבה וטקסים בכלל במשך מאות שנים, ונשארה כאבן של רומנטיקה ותקווה. כלומר אהבה ללא תנאי, ריפוי רגשי, הבאת התודעה לרמה גבוהה יותר, עוזרת להבין ולראות מצבים מנקודת מבט שונה, מעמיקה את הקשר עם השותף/ה שלך. בתחום המדיטציה: מדיטציה עם קריסטל רוז קוורץ מביא אהבה וחמלה לתוך החיים שלך. המנטרה של הרוז קוורץ נועד לעזור במסע שלך לאהוב, לא רק את עצמך ואת יקירייך, אלא גם אנשים זרים ומכרים.


טוב לדעת:

לאבן קריסטלית טבעית ולאבן חן יש סדקים פנימיים שנראים כמו קרח, נקודות שחורות או פגמים אחרים, זאת תופעה רגילה.

אל תדאגו!


משלוח הגוואשה אקראי.


בשל אפקטים של תאורה, הבהירות של המסך/הגדרות ניגודיות וכו', יתכן ויהיו הבדלים קלים בגוון בצבע של התמונות לפריט בפועל.


100% אבני חן ייחודיות טבעית - 100% טבעי, הגודל והצורה ואפילו הצבע יכולים להשתנות מהתמונה המוצגת. תקבלו אבן דומה כמו כל אבן שהיא ייחודית ויש לה וריאציות טבעיות.


עיצוב נהדר - לאבן הפרפר ארבעה צדדים המאפשרים לך להשתמש על אזור הפנים בקלות בזווית הנכונה.


עיצוב פרפר יפיפייה, אבן ריפוי, מתנה נהדרת עבור בני משפחה, חברים או עמיתים לעבודה.


בטוח וקל לשימוש כאשר אתם בדרכים.


האבן מגיעה עם קופסא יפיפייה, אריזת מתנה לאחסון ונשיאה, ששומרת על הגוואשה. גודל מושלם כדי להשתמש בכל מקום ובכל זמן.


הערה חשובה על הצבע - אנו מבטיחים כי כל האבנים הם 100% קוורץ רוז טבעי ללא צביעה, לא סִינְתֶּטִי או מְלָאכוּתִי, לכן את/ה עשויים לגלות כי צבע האבן לא ממש ורודה כמו בתמונה (התמונות הן רק עבור סימוכין עבורך) שהאבן אכן אבן אמתית. חוץ מזה, כל חומר גלם שממנו עשויה ה gua sha שונה באופן ייחודי בצבע, בגודל, בצורה, במרקם, וכו', לכן יש לצפות בהבדלים.


מידות

הפרפר

מ"מ80 x 70x מ"מ4מ"מ

1-3של מ"מ גודל סטייה


לב

יתכן סטייה של 1-3 מ"מ בגלל מדידות ידניות וייצור בעבודת יד.

מ"מ75x75מ"מx7מ"מ

האבן היא 3D קריסטל קרש הלוח ניתן להשתמש עם כל קרם או קרם או עיסוי שמן.


ניקוי הגוואשה

תהליך ניקוי הגוואה אחרי השימוש הוא פשוט למדי, אבל הוא חלק הכרחי של הטיפול כולו. ברוב המקרים תשתמשו בקרם או בסרום או כול שמן פנים אחר כחלק מהטיפול, לכן הסרת השמן או הקרם אחרי הטיפול היא חיונית.

וודאו שהשמן שאתם משתמשים אכן מתאים לטיפול בעור הפנים. בעבר השתמשו בשמן תה ירוק מכוון שהשמן הזה היה פחות שומני והיה פחות סביר, שיגרום להתפרצות העור.

לאחר סיום הטיפול ניתן לנגב את Gua Sha בבד לח, מטלית רכה במיוחד ובעדינות. לניקוי עמוק יותר יש לנקות עם מעט נוזל כלים או כול נוזל עדין אחר במיוחד, לשטוף במים פושרים ומיד לייבש במגבת סופגת ביסודיות.

ניתן לייבש את הגוואשה באמצעות מטלית יבשה אחרת או להניח לה להתייבש. יש לוודא שהגוואשה יבשה לחלוטין לפני האחסון.


לקבלת אפקט קירור נוסף, ניתן לשמור את הגוואשה או הקוורץ רולר במקרר או לשים כמה דקות לפני השימוש במקרר. לא לשים את האבן במקפיא, יתכן שהקרח יגרום לאבן להישבר.


לא לחשוף את הרוז קוורץ לכימיקלים. אם הרולר חורק, ניתן לשמן עם שמן שאינו קומודני (כזה שאינו סותם את הנקבוביות) במקום שבו הרוז קוורץ פוגש את המתכת.


איך להשתמש

הרוז קוורץ רולר והגוושה הם כלים עדינים מטבעם, כן מומלץ אך ורק להשתמש בלחץ קל ביישום בעת שימוש.

שימי את הגוואשה כמעט שטוח לעור הפנים (כ 15 מעלות) ולא לשים את קצה הכלי ב 90 מעלות על העור.


Learn Facial Gua Sha from a Chinese Medical Skincare Professional

לפעמים, טוב להסתכל אחורה כדי למצוא דברים שבאמת עושים את העבודה. אם הסינים עושים את זה במשך מאות שנים, זה כנראה עובד, נכון? ולפעמים זה כל מה שאת צריכה.


 

למען הסר ספק התכנים באתר 'SERICUM' הם בגדר המלצה בלבד ואינם מהווים כל תחליף לייעוץ מקצועי רפואי מוסמך.

מומלץ להתייעץ עם רופא או רוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי ואינטראקציה עם תכשירים רפואיים אחרים.



3,123 צפיות0 תגובות
bottom of page