top of page

המותג האיטלקי Bottega Veneta שהוא בית לנשים אלגנטיות


'בוטגה ונטה' המותג האיטלקי שהוא בית לנשים אלגנטיות.

שיקול דעת, איכות, אמנות – Bottega Veneta 'בוטגה ונטה' המותג האיטלקי' שהוא בית לנשים אלגנטיות וקלאסיות יצר סטנדרט חדש של יוקרה מאז היווסדו בויצ'נזה שבאיטליה בשנת 1966 והפך לאחד ממותגי האופנה המובילים בעולם.


המותג התמחה בעיקר במוצרים יוצאי דופן מעור בטכניקה מקורית בה הם ממשיכים להשתמש עד היום. בעוד החברה ממשיכה לגדול, האיכות שמגדירה אותה נשארה קבועה: אמנות מצטיינת, עיצוב חדשני, יכולות, חדשנות, והחומרים האיכותיים ביותר.


הפרק החדש ביותר בהיסטוריה של 'בוטגה ונטה' החל בפברואר 2001, כאשר נרכשה החברה על ידי קבוצת גוצ'י. מנהל הקריאייטיבי Tomas Maier הצטרף למותג בשנת 2001 והציג ביוני באותה שנה את הקולקציה הראשונה שלו, אביב- קיץ 2002, וזכה לביקורות חיוביות.


המוטו המפורסם של החברה, "כאשר ראשי התיבות שלך הם מספיקים", מבטא פילוסופיה של אינדיבידואליות וביטחון. בהתאם, העניקו ללקוחות בשלב מסוים את האופציה לשלב את ראשי התיבות של שמם על המוצרים.

בשנים 2005 ו- 2006 השיק Tomas Maier מגוון רחב של מוצרים, בגדים לנשים וגברים לצד תיקים, בשמים, תכשיטים יפים, אביזרי אופנה, משקפי שמש, מוצרי טיפוח, רהיטים, פריטים לבית ועוד.


Bottega Veneta releases First book

בית האופנה הוקיר בספר מחווה לאמנות ולאנשים מאחורי האוספים שלהם. הספר חדש שיצא אור על ידי Rizzoli ב - 2 באוקטובר 2012.



הבשמים

המותג לא רק מפורסם בגלל התיקים המדהימים, הבגדים ונעליים. המותג מייצר גם בשמים.

ל Bottega Veneta יש בשמים רבים. Bottega Veneta היא חברת בשמים די חדשה. המוקדם ביותר הושק בשנת 2011 והחדש ביותר הוא משנת 2016. הניחוחות של המותג נוצרו בשיתוף פעולה עם רוקחי הבשמים: Michel Almairac, Daniela (Roche) Andrier, Antoine Maisondieu, Amandine Marie ו Alexis Dadier. מתוך כאן

לקניית הבשמים כאן




המשקפיים

משקפי השמש של המותג 'בוטגה ונטה' בעלי עיצוב אלגנטי וייחודי. המותג מתמחה במוצרי יוקרה איכותיים ביותר. המשקפיים נחשבים לנחשקים ביותר בזכות העיצובים המדהימים והאיכות הבלתי מתפשרת.




Ready to wear



תיקים



אביזרי אופנה


הנעלה


Home



ניתן לקנות את הפריטים של המותג המדהים הזה ב mytheresa באתר החברה barneys fwrd


 

Photo: Filippo Fior / Gorunway.com


321 צפיות0 תגובות
bottom of page