top of page

הצבעים הטובים ביותר ללק לשנת 2023


לרגל יום הלקים הבינלאומי, שנערך ב 1.6 הטרנדים והגוונים הנכונים לשנת 2023.

גם בתחום הלקים, בכל תחילת עונה, הטרנדים מתעדכנים ומשתנים, יש את הקלאסיקות, שנשארות מעונה לעונה ומלוות לאורך זמן ויש את הקריצות הנועזות שמלוות אותנו לעונה ספציפית.


השנה הייתה שנה מצוינת לאמנות ציפורניים. ציפורניים מזוגגות, קצוות ציפורניים בצבעי ניאון ותערובות אומברה היו בין הבקשות המובילות במכוני ציפורניים בעולם והנשמרות ביותר באינסטגרם. לפי מומחי ציפורניים, כשזה מגיע לטרנדים צבעוניים, שנת 2023 אמורה להיות מגניבה לא פחות.


שנת 2023 מביאה עימה חידושים, טרנדים, עיצובים, צבעים, טקסטורות, צורות, הדפסים, גוונים וגימורים חדשים, אבל בכל הנוגע לבחירת הצבע יש תמיד את האפשרויות של גוונים נייטרליים טבעיים וצבעים על זמניים.


הצבע הכחול היה גם בשנה שעברה, אבל הוא בהחלט הולך לככב גם השנה. הגוון הזה נראה מרהיב, מגניב ומודרני במיוחד ובהיר יותר מכחול כהה.


NAILS INC GEL EFFECT NAIL POLISH Color Name: Baker Street

UO Nail Polish Color Name: Blue Lightning


לק כחול בהיר

Gelly Hi Shine Nail Paint Blue Margarita GNP75


הגוון Blue Margarita מציע ברק גבוה לאורך זמן, דמוי ג'ל ללא צורך במנורה. הכחול הבהיר האמיתי הזה יהיה מושלם לקיץ.


פסטלים הם באופן מסורתי ולא מפתיע בחירה פופולארית לאביב, גוון הג'ייד, הירוק החיוור והחלבי הזה בהשראת הטבע נחשב לצבע רגוע, מאופק ומינימליסטי יותר, מתאים בצורה מושלמת מבלי לוותר על הצבע, יראה נהדר גם על ציפורניים ארוכות. את הצבע הזה יכולנו לראות על מסלולי תצוגות האופנה של S/S 23.

גווני פסטל רכים ועדינים כמו ירוק מנטה, לבנדר וורוד בייבי ממשיכים להיות בחירה פופולארית עבור אלו המחפשות מראה עדין ונשי יותר.


הירוק הפסטלי החיוור הוא אחד מגוני הקיץ המבוקשים ביותר של המותג NAILBERRY. מחמיא להפליא ורב-תכליתי, הגוונים הקרמיים-קרירים והברק המעולה שלו נראה נהדר בשילוב עם שמלת קיץ, אך גם מוסיף יתרון נעים ושובב לסגנון היומי שלך.

לק בצבע ג'ייד

NAILBERRY Minty Fresh Oxygenated Nail Lacquer


לק ירוק בהיר

גימור כסף מטאלי וגוונים מטאליים הפכו לאחד הטרנדים הפופולאריים ביותר של שנת 2022 וממשיכים במגמת עליה כשאנו עוברים לשנת 2023. ראינו הרבה מהגוונים המנצנצים בבגדים על מסלולי תצוגות האופנה וכמו כל הטרנדים, זה סוף סוף עשה את דרכו לציפורניים.


Orly 'Stop The Clock'


גוון השוקולד המתכתי ‘Stop the Clock’ של המותג Orly עשיר בפיגמנט, הוא צבע הציפורניים המושלם כדי לעורר את הנעימות של עונת הסתיו, הוא נייטרלי יוקרתי מושלם עבור אלה, שמחפשות להוסיף קצת עניין מבלי להתרחק מדי מהקלאסיקה.


לק לציפורניים

MAVALA Cyber Chic Mini Color Nail Varnish in Cyber Silver


לק לציפורניים

MAVALA 999 CYBER BLUE


באופן כללי, ציפורניים בגוון לבן יכולות להיראות קשוחות ולא מחמיאות, אבל גווני אוף וויט ושמנת, שנוטים מעט בגוון צהוב הם הרבה יותר מתוחכמים ומחמיאים למגוון רחב של גווני עור. גוון האוף ווייט הוא גרסה עדינה יותר של מניקור לבן טיפוסי, שלעיתים יכול לתת מראה טיפקס. אוף וויט וגווני שמנת הם צבעים רעננים ובהחלט מתאימים לאסתטיקה ומראה נקי. זה גם נראה נהדר על כל אורך ציפורן, צורה וגוון עור.


גם אם את רוצה לעשות הפסקה בין הגוונים הנועזים, או, שהגוונים הנועזים הם לא ממש הסגנון שלך, את תמיד יכולה להגיע לגוונים נייטרלים קלאסיים. הם תמיד מחמיאים ואולי אפילו יתנו לסנדלים שלך לדבר.

בקיץ, מומלץ על כאלה עם תת גוון חמים כדי לחקות את החול.


לק לציפורניים

Peacci color Love Letter

לק לציפורניים

BEAUTY PIE Wondercolour Nail Polish in Le Milk


לק לציפורניים
לק לציפורניים

JINSOON Nail Polish in Nostalgia


גוונים של אדום ימשיכו להיות בולטים בשנת 2023 מכיוון שהם קלאסיים ונצחיים. איזה גוון מסוים של אדום תלוי אך ורק בך. בין אם את אוהבת אדום בהיר יותר או גוון עמוק יותר כמו יין, הכל יעבוד בשנה הקרובה.

גוון אדום הוא גם צבע בסיס, שכיף להוסיף לו קריסטלים כהים לעוד קצת סטייל.

לק לציפורניים

לק לציפורניים

Orly color Vixen


ציפורניים חורפיים בגוונים כהים תמיד יהיו להיט. גוון שזיף כהה או גוון חציל ימשיכו לשנת 2023.

לק בצבע חציל

Mischo Beauty Lacquer of Love Nail Lacquer


לפני שאתם מתחילים לחשוב על גוון שחור, תחשבו שוב. יש גוון שחור מט, שחור מנצנץ, שחור שמנת ועוד הרשימה ארוכה. גוון שחור שמנת יהיה הגוון המנצח בשנת 2023. צבע זה נראה טוב על כל אורך הציפורן ומדהים גם על ציפורניים קצרות שחזרו לאופנה. בגלל ששחור סופג אור, רצוי לשים מעליו שכבה מבריקה כך שהשחור נראה קרמי ומבריק במקום גוון משעמם.

לק בצבע שחור

ORLY Nail Polish in Liquid Vinyl


זכרו כי טרנדים יכולים להשתנות מאוד לאורך זמן, והעדפות אישיות משחקות תפקיד משמעותי בבחירת צבע הציפורן הטובה ביותר. בסופו של דבר, צבע הציפורניים הטוב ביותר יהיה תלוי בטעמים האישיים ובנוף האופנה הכללי של אותה שנה ספציפית.


bottom of page