top of page

ורסצ'ה אביב/קיץ 2024

ורסאצ'ה הוא מותג אופנה איטלקי הידוע בביגוד היוקרתי, האביזרים והניחוחות שלו. ורסאצ'ה נוסד בשנת 1978 על ידי ג'יאני ורסאצ'ה Gianni Versace, מעצב אופנה מוכשר. החברה זכתה במהירות להכרה בזכות העיצובים הנועזים והזוהרים שלה, לעתים קרובות עם צבעים מרהיבים, הדפסים ייחודיים וחומרים יוקרתיים.

Versace Logo Image: wikipedia

Versace Logo Image: Wikipedia


הלוגו האייקוני, שהוא סמל מפתח של המותג מציג את ראשה של Medusa, דמות מהמיתולוגיה היוונית. במיתולוגיה היוונית, Medusa הייתה, יצור עם נחשים לשיער שיכולה להפוך כל מי שהביט בה לאבן. הבחירה בראש מדוזה ללוגו מסמלת את חזון המותג: הוא נועז, עוצמתי ושובה לב, בדיוק כמו המבט של מדוזה. ג'יאני ורסאצ'ה, מייסד המותג, בחר בראש מדוזה בתור הלוגו של ורסאצ'ה. הוא קיבל השראה מהריסות רג'יו קלבריה Reggio di Calabria בדרום איטליה, שם גדל. ההריסות כללו תיאורים רבים של Medusa והוא ראה בה סמל ליופי, לאמנות ולמורשת היוונית.

הלוגו של ורסאצ'ה הוא בדרך כלל זהב וכולל ייצוג מסוגנן מאוד של ראש המדוזה, לעתים קרובות פונה הצידה. העיצוב המורכב והמקושט משקף את סגנון האופנה המפואר והיוקרתי של המותג.

הלוגו של ורסאצ'ה מופיע על מוצרים שונים, לרבות ביגוד, אביזרי אופנה, ניחוחות ועוד. הוא משמש כסימן לאותנטיות ואיכות והוא מקושר באופן מיידי לתדמית היוקרתית והזוהרת של המותג. לורסאצ'ה יש הגנה על סימן מסחרי עבור הלוגו כדי למנוע זיוף ושימוש לא מורשה. הלוגו הייחודי הזה הוא מרכיב מרכזי בזהות המותג והכרת המותג.

במהלך השנים הותאם ושולב לוגו ורסאצ'ה בעיצובים שונים, מהדפסי לבוש ועד תכשיטים ואביזרי אופנה, מה שמאפשר למותג ליצור קולקציות מגוונות ומדהימות מבחינה ויזואלית. הלוגו של ורסאצ'ה הוא סמל רב עוצמה המייצג את המחויבות של המותג ליוקרה, סגנון ואופנה נועזת. זהו חלק משמעותי מזהות המותג וניתן לזהות מיידית לחובבי אופנה וצרכנים ברחבי העולם. הלוגו של ורסאצ'ה הוא אחד הלוגואים המוכרים והאיקוניים ביותר בתעשיית האופנה.

VERSACE SUSTAINABLE BOUTIQUE WOWS LONDON

VERSACE SUSTAINABLE BOUTIQUE WOWS LONDON l Courtesy of Versace


ורסאצ'ה מפורסמת בעיצובי האופנה היוקרתיים והאוונגרדיים שלה. המותג ידוע בשימוש שלו בהדפסים נועזים, מוטיבים בארוקיים וצבעים בולטים. קווי הלבוש של ורסאצ'ה כוללים מוכנים ללבישה, קוטור ואביזרים. למותג קו ניחוחות מצליח, עם ריחות לגברים ולנשים כאחד. חלק מהניחוחות הידועים של ורסאצ'ה כוללים את "Versace Eros", "Versace Bright Crystal" ו-"Versace Pour Homme".

"Versace Eros", "Versace Bright Crystal" ו-"Versace Pour Homme" Image: Versace website

בנוסף לבגדים, ורסאצ'ה מייצר מגוון רחב של אביזרים, לרבות תיקים, משקפי שמש, שעונים ותכשיטים. פריטים אלה כוללים לעתים קרובות את אלמנטי הסגנון הייחודיים של המותג. המותג כבר מזמן מזוהה עם ידוענים ועולם הבידור. יש לציין כי העיצובים של המותג נלבשו על ידי סלבריטאים רבים והוא מילא תפקיד משמעותי בתרבות הפופולארית במהלך שנות ה 90. במהלך השנים התרחב המותג לשווקים ושיתופי פעולה שונים. המותג יצא לתחום ריהוט ועיצוב פנים, תוך שיתוף פעולה עם חברות רהיטי יוקרה. המותג גם משתפף פעולה עם מותגים ומעצבים אחרים כדי ליצור קולקציות במהדורה מוגבלת. בשנת 2018 רכש מייקל קורס הולדינגס לימיטד (הידועה כיום בשם Capri Holdings Limited) את ורסאצ'ה תמורת כ 2.1 מיליארד דולר. למרות השינוי הזה בבעלות, ורסאצ'ה ממשיך לפעול באופן עצמאי ולשמור על הזהות המובחנת. לורסאצ'ה נוכחות גלובלית עם בוטיקים וחנויות קמעונאיות בערים הגדולות ברחבי העולם, המציעות מגוון רחב של מוצרים.


אביב/קיץ 2024

בית היוקרה VERSACE חשף את קולקציית אביב קיץ 2024 עם תצוגת אופנה שהתקיימה ביום שישי, 22 בספטמבר 2023, במהלך שבוע האופנה המתמשך במילאנו.

Versace Spring-Summer 2024 | Fashion Show | Versace


עם פלטת פסטלים טריים עדינים בוורוד תינוק, ירוק מנטה, צהוב לימוני, תכלת, פלטת צבעים מונוכרומאטית, משלימים גוונים טבעיים של חול בהיר ואפור פנינה, שחור ולבן שביססו את הקולקציה והוסיפו מגע של אלגנטיות נצחית, הדפסים גיאומטריים וחזרה לקולקציות קודמות.

Image: Versace website


קולקציית אביב/קיץ 2024 עוצבה לשאת את הלובש אותה מהיום ללילה, היא מלתחה שלמה של פריטי יומיום, שנמצאים חיוניים בארון מוכנים ללבישה לצד בגדי ערב בולטים ואקסטרווגנטיים. בגדים שמשדרים קלילות, אסתטיקה פיסולית וחלקה, הניגוד בין חליפות קופסתיות לשקיפות של שמלת ערב; טוויד סורבה מט ורשת מתכת מבריקה לצד שמלות ערב נשפכות ושמלות מיני מבריקות לצד בלייזרים מעור. ז'קטים מחויטים מונחים בשכבות מעל חולצות משי ומשולבים עם מכנסי מיקרו קצרים בעוד, שמעילים עד למותניים משולבים עם מכנסיים רפויים.

השימוש הייחודי של ורסאצ'ה בארכיטקטורה מדויקת בא לידי ביטוי במחשופים המובנים בתלת מימד, ז'קטים חסרי צווארון חלקים, והגוזיות הסמליות.

Image: Versace website


לאוסף זה, המנהלת האמנותית דונטלה ורסאצ'ה גייסה את הדוגמנית קלאודיה שיפר. כאחת הדוגמניות האהובות ביותר של ורסאצ'ה, החזרה הנדירה של שיפר למסלול התגלתה כאחד מהרגעים האייקוניים ביותר של שבוע האופנה במילאנו. המראה של הדגם כמו גם ההתייחסויות של הקולקציה לקולקציית Atelier Versace של אביב/קיץ 1995 יצרו תצוגה מרהיבה של הרכבים, שנקשרים בצורה חלקה ליקום האגדי של הבית.


לצד הבגדים התווספו האביזרים, גרסאות מחודשות של חתימות ורסאצ'ה. תיקים איקוניים בגימורים, צבעים וגדלים חדשים, נעליים מסוגננות המביאות את המותג לעשור הבא תוך התייחסות לפריטים מארכיון ורסאצ'ה.

Image: Versace website


בלב הקולקציה החדשה עומדת האנרגיה התוססת של החיים העירוניים והמודרניים: משמחת וחדה, בטוחה בעצמה, חופשית ותוססת, צעירה ורב גונית. קולקציית אביב/קיץ 2024 מרחיבה את החתימות האיקוניות של הבית ומניעה את המותג לעתיד זוהר ואלגנטי שהוא בעצם ורסאצ'ה. עם הצבעים הטריים והצלליות הנקיות שלהם, ההרכבים החדשים של המותג מושלמים לאביב/קיץ 2024 ומציגים את כל הסיבות שאנחנו אוהבים את ורסאצ'ה.


מאז הקמת המותג ב 1978, ורסאצ'ה יצר סגנון ייחודי הטבוע במותג, מראה רענן עם צבע וברק, תפירה וריפוי רך החובק חושניות ובגד מחויט עבור האישה המודרנית. העולם של ורסאצ'ה גדל לכלול מגוון של הרכבים אופנתיים ושלל תומכים של סלבריטאים תוך שמירה על ערכי הליבה שלו של חופש וביטחון.


נעורים, ביטחון אישי ואנרגיית החיים בעיר הם נקודות מוצא לקולקציה המיועדת לחיים שלמים, ממלתחה מיוחדת ועד לבגדי ערב חושניים ועזים.

“This collection is joyful and sharp. The Versace woman is free and vibrant. The Versace man is confident and daring.”

Donatella Versace

bottom of page