top of page

למה לצפות בשבוע האופנה בניו יורק סתיו 2022?


Spring Studios | Source: Courtesy


למרות הזינוק של מקרי COVID-19, שבוע האופנה בניו יורק יתקיים מפברואר 11 עד פברואר ה 16 בפורמט אישי בעיקר.

למרות הזינוק האחרון של מקרי COVID-19 במהלך החגים והשנה החדשה, שבוע האופנה הקרוב יתקיים עם רשימה ארוכה של מעצבים שעומדים להעלות תצוגות מסלול אישיות.

מעצבים רבים שהציגו בעבר במהלך שבוע האופנה בניו יורק חוזרים כמו מייקל קורס, טורי בורץ', פרואנצה שולר, כריסטיאן סיריאנו, ברנדון מקסוול ורבים אחרים, בעוד שכמה מהם בחרו לא להשתתף, כולל טום פורד, תום בראון, מונסה ורודארטה.

טום פורד לא יציג יותר את תצוגת המסלול שלו בסתיו 2022 בגלל המגיפה. יו"ר ה –CFDA במקום זאת ישחרר את האוסף בספר מראה דיגיטלי במועד מאוחר יותר. גם Thom Brown יציג את הקולקציה שבוע האופנה שלו ב - 29 באפריל בגלל COVID-19.

התצוגה הראשונה תתחיל עם Proenza Schouler והתצוגה האחרונה תהיה עם The Blonds.


אולפני האביב ממשיכים להיות הבית של שבוע האופנה בניו יורק, אולם, כמו בעונות קודמות, מעצבים רבים יציגו במקומות שונים ברחבי העיר ניו יורק.

אילו מעצבים מציגים את קולקציות סתיו 2022 בשבוע האופנה בניו יורק?

מותגים שזאת הפעם הראשונה שלהם להציג בשבוע האופנה בניו יורק כוללים

PatBo, Dauphinette, Interior, Judy Turner, Loring, Luchen, Melke, Saint Sintra and Zankov


מספר מותגים שמוותרים על ההצגה האישית של הקולקציה עבור מהדורות דיגיטליות כוללים

Area, Tanya Taylor, Cinq à Sept, Et Ochs, Badgley Mischka, Sandy Liang and Adam Lippes, among others.

מותגי מעצבים כמו

Helmut Lang, Veronica Beard, 3.1 Phillip Lim, Jonathan Simkhai and Bach Mai

יציגו את הקולקציה על ידי תיאום פגישה.

שבוע האופנה בניו יורק יתקיים ברובו באופן אישי, כשרק קומץ מותגים יבחרו להציג את הקולקציות שלהם בצורה דיגיטלית.

כמו עונות קודמות, מעצבים רבים ישדרו את תצוגות המסלול שלהם בפלטפורמות המדיה החברתית שלהם. תוכניות רבות יועברו גם בשידור חי ב- NYFW.com וזמינות דרך Runway 360.


תצוגת האופנה סתיו 2022 של המעצבת ברץ' נערכה במרכז מנהטן עם האור אדום מהשלט של המלון האייקוני New Yorker Hotel. הרעיון, היא הסבירה, "היה לתת לנשים ארגז כלים; אני רוצה שהם ירגישו שהן יכולות לקחת את האוסף הזה וליצור איתו אישיות משלהן".

Photo: Imaxtree


הקולקציה של ברץ' הייתה מאוד מגוונת; ז'קתצוגת האופנה סתיו 2022 של המעצבת ברץ' נערכה במרכז מנהטן עם האור אדום מהשלט של המלון האייקוני New Yorker Hotel. הרעיון, היא הסבירה, "היה לתת לנשים ארגז כלים; אני רוצה שהם ירגישו שהן יכולות לקחת את האוסף הזה וליצור איתו אישיות משלהן".טים, סריגים, שנלבשו עם מכנסיים רחבים בגזרה גבוהה שמתחדדים כלפי מטה, ז'קטים קצרים וגם ארוכים, הרבה חולצות טריקו מעוטרות, שמלות ג'רסי צבעוניות, צמודות בצורות גיאומטריות, צווארוני גולף וחצאיות עם חגורות דרמטיות.

Photo : Photo by Slaven Vlasic/Getty Images for Tory Burch l Courtesy of Tory Burch


Photo : Photo by Slaven Vlasic/Getty Images for Tory Burch l Courtesy of Tory Burch


בגלל שמעיל הוא פריט כל כך חשוב בעיר כמו ניו יורק, שבה הולכים לכל מקום ברגל, Burch הוסיפה לקולקציה הרבה בגדים עליונים כמו מעיל צמר על גבי מעיל גשם עם קפוצ'ון. למעילי Bouclé היו כתפיים נפולות, להקל על השכבות. כל זה עם מגפיים עם עקב נמוך, תיקים אסימטריים וצעיפים.

Photo : Photo by Slaven Vlasic/Getty Images for Tory Burch l Courtesy of Tory Burch


Tory Burch | Fall Winter 2022/2023 | Full Show

אופנת רחוב משבוע האופנה בניו יורק

Image: BY PHIL OH

Image: phil-ohs-best-street-style-new-york-fashion-week-fall-2022 l vogue.com




Most of the images on my website come from other sources on the Internet using search engines, especially Google. If you believe that your copyrighted work has been used on my website in a way that constitutes copyright infringement, please send me a notice that contains identification and description of the copyrighted work that you claim has been infringed, and I will gladly remove the material from my website.



bottom of page