top of page

מותג התיקים הכי מיוחד שיש Anteprima


ANTEPRIMA store


המותג Anteprima נוסד על ידי Izumi Ogino, שהיא גם מנהלת המותג, שמגלם את הטעם והסגנון שלה.

איזומי נולדה וגדלה בטוקיו, עברה לראשונה להונג קונג במהלך שנות ה 80 והתבססה כקמעונאית המתמקדת בבניית מותגים איטלקיים באסיה.


בהשראת המגוון הרחב של חוויות החיים, הנסיעות והחשיפה שלה לאופנה ואמנות מכל העולם, Izumi ראתה את הצורך ליצור מותג שהוא גם תכליתי, נשי עם קצה ספורטיבי, קלאסי אך מודרני, פשוט וגם נצחי עבור נשים מסוגננות חכמות מכל הגילאים והרקעים; נשים שמציירות את חייהן.


התובנה הייחודית שלה לגבי המהות של 'אישה מודרנית עם הערכה ליוקרה נצחית וסגנון עכשווי' הובילה אותה לחצי הדרך על פני הגלובוס למילאנו, שם נוצר המותג ANTEPRIMA ב 1993.


"הקולקציה נצחית, נטולת מאמץ ומתוחכמת המיועדת לנשים מודרניות, עונה אחר עונה; מותג חסר גיל וללא גבולות, שבו המינימליזם תופס את מרכז הבמה עם טקסטורות איכותיות כמו סריג, שהוא ה DNA של המותג, ופרטים מעודנים. ANTEPRIMA מוצאת העצמה, חוזק פנימי ובטוחה בצורות החיוניות ובגוונים מוסיקליים המהווים בסיס לארון בגדים קלאסי". anteprima.com

התיקים מעוצבים באומנות לגוונים וצורות חדשים ויפים, כל קולקציה מביאה חידוש מרענן לעולם האופנה בכל עונה.


Crossbody Bags





Tote Bags




Shoulder Bags



ANTEPRIMA WIREBAG

לאחר חמש שנים בלבד, ANTEPRIMA עשתה את הופעת הבכורה שלה ב Milano Moda Donna, מה שהפך את איזומי למעצבת היפנית הראשונה שהצטרפה לקולקציית מילאנו; באותה שנה סימנה גם את השקת היצירה האיקונית של המותג, ה –WIREBAG , שהפכה את שנת 1998 לשנת דרך הן עבור ANTEPRIMA והן עבור איזומי.


הלהיט כששוחרר לראשונה ב 1998, ה WIREBAG התפתח מאז לאייקון אופנה בפני עצמו.

"תיק שהופך לחברה הכי טובה של האישה, נאמן תמיד על פרק כף היד או הכתפיים. בת לוויה שכמוה הוא תמיד מקדים את האופנה אבל אף פעם לא יוצא מהסגנון. תיק שיוצר כאור הזרקורים, ומביא מטמון לזרועות עליהן הוא שייך".


ANTEPRIMA WIREBAG משתמשת רק בחומרים המעודנים ביותר, כולל חוט בלעדי המעוצב במגוון רחב

של צבעים, לסריגת יצירות קלות משקל הנוצצות רק עם שמץ של אור


כמנהלת קריאייטיב של ANTEPRIMA, איזומי שואבת השראה לעיצוביה מאהבתה לטיולים ברחבי העולם ותשוקה לצורות אמנות שונות, כולל אמנות יפה, ספרות, מוזיקה, מחול ותיאטרון, כמו גם מהידע הרב שלה בעיצוב תכשיטים, עיצוב פרחים ויצירה. היא גם נלהבת להנחות את הדור הבא של כישרונות אופנה צעירים לקראת השגת ההצלחה שלהם, ומעורבת באופן פעיל כנותנת חסות וכיועצת.

"חכם, יקר עם אהבה מ ANTEPRIMA"




אמנות

מאחורי הקלעים שחושף את היצירה של שילוב החוט האיקוני של ANTEPRIMA עם חזון של המקום הנצחי של המנהלת הקריאטיבי איזומי; עדן הרמונית שלה, כדי להמחיש את היצירתיות התצוגה של הפריטים של המותג SS22 כתחושה נועזת של מודרניזם ואלגנטיות ללא תנאי.

ANTEPRIMA SS22 Collection - Insight


The Birth Of ANTEPRIMA WIREBAG


ANTEPRIMA WIREBAG


ANTEPRIMA SS22 Collection


הנעליים הנצחיות לכל העונות

גב' איזומי אוג'ינו, המנהלת הקריאטיבית של ANTEPRIMA, "מאמינה שהאופנה צריכה לקחת אותך לאנשהו; לבנות על ארון בגדים חיוני עם פרטים מעודנים בולטים ונגיעות שמוציאים את האינדיבידואליות והצמיחה הפנימית של הלובש. עיצובים נעימים וחסרי מאמץ לעולם לא יימוגו מהטרנדים, כל פריט שעיצבנו לנשים מודרניות להחזיק מעמד, עונה אחר עונה; חסר גיל וגבולות, שבו המינימליזם תופס את הבמה עם טקסטורות איכותיות". anteprima.com



תיק ANTEPRIMA לקבל ולהחזיק, עכשיו ולתמיד



מקור: http://en.anteprima.com/

Image:http://en.anteprima.com/

תיקי anterprima יד 2 כאן

bottom of page