top of page

"מסקרן מהאפשרויות היצירתיות של הריח" BYREDO


בושם יוניסקס BYREDO
BYREDO

"מסקרן מהאפשרויות היצירתיות של הריח", מייסד Byredo בן גורהם הוא יליד שוודיה שנולד לאם הודית ואב קנדי, גדל בטורונטו, ניו יורק ושטוקהולם. משם הוא שואב את ההשראה ומתרגם את הזיכרונות, המקומות והחוויות שעבר כדי ליצור את בשמי המותג פולחן הבשמים.

בן סיים את בית הספר לאמנות בשטוקהולם עם תואר באמנויות יפות, אבל פגישה מקרית עם הבשם פייר וולף שכנעה אותו ליצור ניחוחות מאשר ציורים.

ללא הכשרה רשמית בתחום, גורהם בן ה 31, ביקש את שירותיהם של הבשמים בעלי שם עולמי אוליביה ג'יאקובטי וג'רום אפינט, והסביר את רצונות הריח שלו ונתן להם ליצור את הקומפוזיציות.

בשנת 2006 התחיל בן את קו הניחוחות היוקרתיים שלו בשטוקהולם, תוך התמקדות במספר רב של חומרי גלם איכותיים, כול ניחוח מספר סיפור.


הארומה העצית של "Oud Immortel" מתארת את ההיסטוריה של הקטורת העתיקה ביותר בעולם, בעוד שהאוויר הצח והפרחוני של "La Tulipe" מעורר את הציפייה לאביב.

BYREDO Oud Immortel Eau de Parfum, 100 mL


BYREDO La Tulipe Eau de Parfum, 50 mL


המותג יוצר ומפתח מגוון מוצרים כמו בשמים, איפור, מוצרים לבית, נרות דקורטיביים, מוצרי עור, אביזרים ועוד, ונמכר ביותר מ 40 מדינות ברשתות אקסקלוסיביות ברמה הכי גבוהה ברחבי העולם.


מותג יוקרה אירופאי עם שאיפה לתרגם זיכרונות ורגשות למוצרים וחוויות.

ביירדו ממציא מחדש את עולם היוקרה באמצעות גישה חדשה, שבה היצירה מובלת על ידי רגשות המבטאת יקום מותג מלא ובלתי מוגבל.

ידוע בזכות האריזה המינימליסטית והסגנונית שלו, כמו בריחות, שאין לעמוד בפניהם והשימוש במרכיבים הפשוטים ביותר אך גם האיכותיים ביותר.

הוגה חפצים באמצעות החומרים האיכותיים ביותר הקיימים, ופרטי עיצוב מתקדמים כדי לתדלק גישה מחודשת ליוקרה מודרנית.


בן זכה להכרה בסגנונו האישי ובחיבורו לאופנה ואמנות במספר מגזינים בינלאומיים כמו ווג הצרפתי, Vanity Fair, Elle, V Magazine ו Fantastic Man..

ביירדו מייצר סט בשמים, מתנה נהדרת לכל אנין ניחוחות, מתאים לנסיעה ואם עוד לא בחרת את הריח האהוב עליך מכאן תוכלי לבחור.

רוב הבשמים של Byredo הם לשימוש יוניסקס, כחלק מהפילוסופיה והתפיסה המודרנית של החברה.


מעט ניחוחות פוגעים בכל התווים הנכונים, אבל 'Blanche' של Byredo הוא בהחלט אחד מהם. תווי הבסיס מכילים תמציות עץ, חדור בניחוח Musk, Sandalwood עם תווי ליבה של נרולי שמופק מפרחי התפוז, אדמונית וסיגלית, התווים עליונים אלדהייד, פלפל ורוד וורד לבן המוסיפים מתיקות ותבלינים. הריח שואב השראה מהתפיסה של מייסד המותג Ben Gorham לגבי הצבע הלבן. הוא אומר שהוא "כמעט שקוף באופיו". "שפריץ על נקודות דופק "


BYREDO Eau de Parfum - Blanche, 50ml


בושם נוסף ממשפחת עצי, הדרי הוא הבושם ג'יפסי ווטר Gypsy Water המורכב מבסיס של אלגום, וניל וענבר עם תווי ליבה של שורש אוריס, מחטי עץ אורן וקטורת ותווים עליונים של ברגמוט, לימון, פלפל וערער.

BYREDO Gypsy Water Eau de Parfum, 50 mL


"אנו מאמינים שבאמצעות יצירתיות, אנו מסוגלים לפתח מוצרים נצחיים, משמעותיים ומעוררי השראה, לאנשים ולחייהם".





ShopStyle Collective - Ilana Biller

bottom of page