top of page

הכל על Pinterest


הכל על Pinterest

לא פעם שואלים אותי מה זה Pinterest?

הכל על Pinterest

Image: My Pinterest


פינטרסט היא פלטפורמת מדיה חברתית ומנוע גילוי ויזואלי המאפשר למשתמשים לגלות, לשמור ולשתף רעיונות או השראה בצורה של תמונות, סרטונים וקישורים. היא נוסדה ב 2010 על ידי בן זילברמן, פול סקיארה ואוון שארפ וצברה פופולאריות משמעותית מאז.


פינטרסט מתמקדת בעיקר במתן פלטפורמה למשתמשים לאצור אוספים של תמונות וסרטונים הנקראים "סיכות" על לוחות מודעות וירטואליים המכונים "לוחות סיכה". משתמשים יכולים ליצור לוחות שונים המבוססים על תחומי עניין, נושאים או פרויקטים שונים ולשמור או "להצמיד" תוכן מהאינטרנט או מפלטפורמת Pinterest ללוחות שלהם. סיכות כוללות לרוב תיאור קצר וקישור למקור המקורי.


הפלטפורמה ידועה בדגש שלה על תוכן ויזואלי, מה שהופך אותה למוקד להשראה ורעיונות בתחומים שונים כמו אופנה, עיצוב הבית, בישול, טיולים, כושר ועוד. משתמשים יכולים לעקוב אחר משתמשים אחרים או לוחות ספציפיים כדי לגלות תוכן המותאם לתחומי העניין שלהם, והם יכולים גם לחפש נושאים או קטגוריות ספציפיות כדי למצוא סיכות רלוונטיות.


פינטרסט מספקת גם תכונות לשיתוף פעולה, המאפשרות למשתמשים להזמין אחרים לתרום ללוחות שלהם או להצטרף ללוחות קבוצתיים שבהם משתמשים מרובים יכולים לשתף ולשתף פעולה בתוכן. זה הפך לכלי פופולארי לתכנון אירועים, פרויקטים או איסוף רעיונות לתחומי עניין אישיים.

בסך הכל, Pinterest משמשת כלוח סיכה וירטואלי למשתמשים לחקור, לשמור ולארגן תוכן ויזואלי שמעורר השראה ומודיע להם במגוון רחב של תחומים.

Image: My Pinterest


Image: My Pinterest

Image: My Pinterest


שיתוף אינסופי של תמונות, תמונות ועוד תמונות שמתעדכנות בכל רגע נתון


Osefprati כאן

Sericumsilk כאן

עוד על פינטרסט כאן




14 צפיות0 תגובות
bottom of page