top of page

מחטבים לנשים בעיצוב יוקרתי Commando


שאנל השיקה ניחוח חדש שכולו פריז l The Chanel Eaux de Chanel Paris-Paris

commando Ballet One-Shoulder Bodysuit

קומנדו הוא מותג של מחטבים, שהוקם על ידי Kerry O'Brien, בעבר מנהלת אופנה, שרצתה ליצור קו של תחתונים נוחים ואופנתיים כאחד. Kerry ראתה פער בשוק של תחתונים איכותיים וחסרי תפרים, שניתן ללבוש מתחת לכל בגד מבלי להראות דרך, ויצאה למלא את החוסר הזה עם מותג משלה.

מייסדת קומנדו, המעצבת והמנכ"לית Kerry O'Brien היא הפנים של Commando והתגלמותה של יזמות נשית. בהיעדר רקע עיצובי רשמי, הגישה הייחודית שלה לתעשיית האופנה פרצה גבולות וחוללה מהפכה בתעשייה. בשנת 2012 קרי הוצגה ל CFDA, כיום Commando מחזיקה בשני פטנטים לעיצוב חדשני לגרביונים ומחטבים.


המותג מציע מגוון רחב של בגדים מחטבי גוף, שנועדו לחטב ולעצב את הגוף. מוצרי נוספים של המותג כוללים מחטבים, מחטבים בגזרה גבוהה, בגדי גוף, טייץ, גרבי ניילון, קומבינזון שמלות וחצאיות, גוזיות, טיפוח העור, אביזרים להלבשה תחתונה ועוד.


אחד המאפיינים המרכזיים של Commando הוא שימוש בבדים חדשניים, שהם גם נוחים וגם יעילים בהחלקה ועיצוב הגוף. רבים מהבגדים עשויים מחומר מיקרופייבר פטנט, שהוא קל משקל ונושם, אך מספק דחיסה ממוקדת ותמיכה היכן שהכי נחוץ.

בנוסף, המחטבים של Commando נועדו להיות בלתי נראים מתחת לבגדים, ללא תפרים או קווים נראים לעין העלולים לגרוע מהמראה החלק. זה הופך את המותג לבחירה פופולארית בקרב נשים, שרוצות להיראות ולהרגיש במיטבן, מבלי לוותר על נוחות או סגנון.

commando Women's Control Thong

commando Women's Control Briefs

commando Women's Classic Control Shorts

commando Women's Classic Control High Rise Shorts

מאז ההשקה ב 2003, Commando הפכה ידועה בבדים ובעיצובים החדשניים שלה, כמו גם במחויבותה לקיימות ולשיטות ייצור אתיות. בעוד ש Kerry O'Brien כבר לא מעורבת בתפעול השוטף של החברה, היא נשארה מעורבת כיועצת ושגרירת מותג.


commando Women's Two Faced Tech Control Full Slip

commando Women's Mini Cami Slip Mncs01 commando Debutante Slip DS1

רוב המעצבים והסלבריטאים משתמשים להלבשה תחתונה בתצוגות האופנה או בהופעה על השטיח האדום במותג המקסים הזה של מראה נקי ובדים באיכות גבוהה.

commando Womens Top Hats Nipple Concealers

המותג לא שולח לישראל, אבל ניתן למצוא חלק מהפריטים באמזון ובאתרים רבים ברחבי הרשת.

האתר כאן

כאן Revolve

כאן Bloomingdales

כאן Nordstrom

Amazon כאן

bottom of page