top of page

ניו יורק שבוע האופנה אביב/קיץ 2023 כבר כאן

שבוע האופנה בניו יורק התחיל ב 9 בספט׳ 2022 – 14 בספט׳ 2022.

שבוע האופנה בניו יורק הוא זמן בשנה כאשר קולקציות האופנה בינלאומיות מופיעות בהופעת בכורה בניו יורק. בחודש פברואר, המעצבים מציגים אוספים האמורים להופיע בחנויות בסתיו. בחודש ספטמבר, המעצבים מציגים אוספים המגיעים לחנויות באביב.

בחודש ספטמבר, עם הקולקציות של אביב/קיץ 2023 יחגגו אנשים ומקומות ויעוררו השראה לשנה הקרובה. הקולקציות מציגות רשימה מגוונת ביותר של מעצבים מכל פינה בעולם.

כנסו לאתר ותוכלו לקבל את כול המידע על שבוע האופנה, לינקים לאתרים שניתן לראות את התצוגות ומתי כול מעצב מופיע בשבוע האופנה.


את שבוע האופנה פתח המותג Proenza Schouler שהוא מותג בגדי נשים, הנעלה ואביזרי אופנה מבוסס ניו יורק, שנוסד בשנת 2002 על ידי המעצבים Jack McCollough ו Lazaro Hernandez.

הצמד נפגש בזמן שלמד בבית הספר לעיצוב Parsons, השניים שיתפו פעולה בעבודת הגמר, שהפכה לקולקציה הראשונה שלהם בשם Proenza Schouler, שהפכה לרגע ליצירת קריירה ארוכת שנים.

הקולקציה, שנקראה על שם שמות הנעורים 'האמהות' של המעצבים, נקנתה בשלמותה על ידי Barneys New York.


המותג מייצר אופנה יוקרתית לאישה האינטליגנטית, הבוגרת והאורבאנית של ימינו. העבודה מוגדרת בדרך כלל על ידי השימוש של Jack ו Lazaro בחומרי יוקרה משובחים, המושרים בעקביות בתחושה ניכרת של חוסר מאמץ וקלות.

המותג השיק את קולקציית התיקים הראשונה שלו בשנת 2008, כולל ה PS1, תיק קלאסי המגלם תחושה של יוקרה לבישה שהפכה לחתימת המותג. בשנת 2012, המותג השיק את קולקציית ההנעלה שהשלימה את היצע האביזרים היוקרתיים.


בשנת 2019 הושק הקו המשני של המותג Proenza Schouler White Label. Proenza Schouler White Label שואב חלק גדול מהשפה שלו מאלמנטים שנמצאו לאורך ההיסטוריה של הקו הראשי, אך מוצגים בצורה יותר סתמית ונגישה.

"אורח חיים מזדמן יותר תמיד היה נכון למי שאנחנו כאינדיבידואלים ונכון לנשים רבות בחיינו", אומרים Jack McCollough ו Lazaro Hernandez על הסיבה, שהשיקו את Proenza Schouler White Label. קו הפצה של דברים חיוניים נינוחים, המותג לוקח צלליות קלאסיות ומעדכן אותן עם הדפסים מרעננים ופרטים לא צפויים. העריכה כוללת הכול, החל מסריגים נעימים ועד חולצות מעונבות.


מאז הקמתו ב 2002, Proenza Schouler הפך לשם נרדף לסגנון ניו יורקי ומציג קולקציות מעודנות וצעירות בבת אחת עם תפירה מיומנת ואביזרים נחשקים לאסתטיקה שאף פעם אין להרכיב, אבל תמיד מתוחכמת.

הקו ידוע בסגנונו הטרנדי, המיזוג שלו בין אמנות ותרבות עכשווית, והדגש על התאמה אישית של בדים.

הלקוחות של המותג חוזרים עונה אחר עונה בזכות האסתטיקה האורבאנית המגניבה שלו, תשומת לב לפרטים בקלילות מעודנת ובסגנון עכשווי עם דגש על חייטות, השמלות החטובות נטולות מאמץ, טופים מעוצבים היטב עשויים מבדים, שפותחו בהתאמה אישית, החולצות הגרפיות, קולקציות הנעליים החדשניות, מגפי עור והתיק ה PSI הייחודי.


למותג יש תפקיד חשוב בחידוש האופנה האמריקאית. זכה בפרס ה CFDA Vogue Fashion Fund בשנת 2004, המותג המתפתח הוקם במהירות ככישרון מוביל בתעשייה. Proenza Schouler זכה בחמישה פרסי CFDA, כולל פרס Swarovski לשנת 2003 עבור Ready-to-Wear, פרס מעצב האביזרים של השנה לשנת 2009 ופרס מעצב בגדי הנשים של השנה בשנת 2007, 2011 ו 2013.


בוטיק הדגל ממוקם ב Greene Street 121 בניו יורק והוא נמכר בלמעלה מ 350 בתי כול בו ברחבי העולם, כולל Bergdorf Goodman, Saks Fifth Avenue, Nordstrom, Neiman Marcus, Harrods, Galeries Lafayette ו Shinsegae שהיא רשת בתי כול בו קוריאנית שבסיסה בסיאול.


המותג זמין באינטרנט בכתובת www.proenzaschouler.com, כמו גם דרך שותפיו הקמעונאיים, הכוללים את Net-A-Porter, MyTheresa, Matches Fashion, Moda Operandi FarFetch.


הצמד שואב השראה מאמנות עכשווית ותרבות הנוער כדי ליצור אוסף בעל מבנה ללא דופי וממשיך להגדיר אופנה אמריקאית עכשווית דרך הקו המרכזי שלהם כמו גם Proenza Schouler White Label.


קולקצית אביב/קיץ 2023

Proenza Schouler Spring Summer 2023 Runway

המעצבים ג'ק מקול ולזארו הרננדז חוגגים 20 שנה למותג האופנה הניו יורקי שלהם ופותחים את התצוגה עם מוסיקת הטראנס מוונצואלה, שברקע על קירות השיש סרטונים של מפלים כאשר הדוגמניות לובשות בגדים, שהשוליים נמשכו על כתף אחת, שוליים ממשי לבנים, הרבה פרנזים, חצאית בועות כמו פריחה לטינית וסלסולים של פלמנקו המציצים משולי תחתוני פעמונים חתוכים בנדיבות, הרבה הדפסים, נקודות פולקה בגדלים משתנים המקשטים שמלות ושרוולי פעמון, שנמשכו מעבר לברכיים, בגדים סרוגים, חולצות ושמלות תחרה נשפכות, שדרכן ניתן לראות את הפטמות וחלקי סריג קומפקטיים, שנראו כאילו קיבלו את רמזיהם מבגדי ים, הכול קרוב יותר לטבע בהשראה של השורשים של המעצב הרננדז, שרצה לדבר על השורשים שלו "רכנתי לתוך הזהות הלטינית שלי; אני קובני".

המעצבים ניצלו את זה העונה על ידי עבודה עם קהילה של אורגים בבוליביה. "עשינו הכול באמצעות דואר אלקטרוני ושיחות בטלפון", אמר הרננדז. "הצלחנו ליצור איתם ארבעה פריטים ולהעסיק אותם במשך שישה חודשים. הם היו כל כך מאושרים".

Proenza Schouler Spring Summer 2023 Runway


Photo: Monica Feudi / Courtesy of Proenza Schouler


מאז שהמותג Proenza Schouler הוקם, צמד המעצבים ג'ק מקול ולזארו הרננדז הפכו את המותג שלהם לאחד המותגים המשפיעים ביותר בתעשייה ולאחת מהתצוגות הצפויות ביותר בשבוע האופנה בניו יורק. עין חדה לנפחים נדיבים והדפסים עשירים רב-שכבתיים הופכים אותו לאישה המודרנית. שיאי הקולקציה כוללים תפירה חדה, פיסולית ותיק PS1 האייקוני. matchesfashion



Carolina Herrera

מעצבת האופנה Carolina Herrera נולדה בעיר בקראקס שבוונצואלה. בשנת 1980 היגרה קרולינה עם בעלה לניו יורק ובשנת 1981 אירחה את הקולקציה הראשונה שלה במועדון הפרטי Metropolitan Club וזכתה להצלחה רבה.

בשנת 2000 נפתחה חנות הדגל ב Madison Avenue and 75th Street.

המוצרים של Herrera כוללים בגדי גברים, בגדי נשים, בגדי ילדים, אביזרי אופנה, קולקציית בית וניחוחות, הזמינים בחנויות ברחבי העולם.

בשנת 2018, הררה פרשה מתפקיד המנהל הקריאטיבי כדי להפוך לשגרירת המותג העולמי. Wes Gordon נכנס לתפקיד המנהל הקריאטיבי, באישורה של Herrera.

קולקציית האביב של Carolina Herrera משדרת שמחה, התחלה חדשה של אביב. הלוק הראשון החולצה עם הפסים כחול לבן עם החצאית הפרחונית הצהובה מאפיין את המותג ומרגיש ממש בבית ובנוח.

Carolina Herrera | Spring Summer 2023 | Full Show


מעבר לחצאית הפרחונית כול הקולקציה בנויה מהרבה הדפסי פרחים, הרבה פסים, פרחים גדולים שפרחו בשכבות על כתף אחת, שמלות סטרפלס או שמלות עם כתף אחת, בגדים עם חיתוכים גיאומטריים, קולקציה מאוד מגוונת מבגדים לשעות הבוקר עד בגדים אלגנטיים ועד שמלות ג'ינס.

התלבושות עם הדפסי הפרחים הן אחת מנקודות השיא של קולקציית אביב קיץ 2023 של Carolina Herrera.

האיפור של הדוגמניות, האודם בצבע אדום בלט מאוד לאורך כול התצוגה, שהוסיף מראה דרמטי לעומת המראה הקליל הקיצי של הפריטים.

במשך ארבעה עשורים Carolina Herreraהוכיחה עם כל עונה, שאלגנטיות נועזת יחד עם עידון מודרני היא תמיד בסטייל. עם מינויו של Wes Gordon כמנהל קריאייטיבי ב 2018, הבית מחזק את המחויבות לקודים החזקים, שקבע המייסד; שילוב מסורות של אמנות קוטור בשמלות מחויטות להפליא עם הלבישה והפרגמאטיות של האופנה האמריקאית.

Carolina Herrera Floral-Print Faille Ball Gown


Carolina Herrera Floral-Embellished Cutout Striped Gown


Carolina Herrera Strapless Banded Midi Dress


Carolina Herrera Banded Mini Dress


Carolina Herrera Corsetted Tweed Mini Dress




צפייה מהנה!

מקורות: vogue.com כאן

אתר Proenza Schouler : כאן

Shopstyle affiliate l Ilana Biller




bottom of page