top of page

נייר לספיגת עודפי שומן מעור הפנים


נייר סופג הם גיליונות דקים של נייר סופג המשמשים לספיגת עודפי שמן וזיעה מהעור, במיוחד מהפנים, הן סוג של מוצר קוסמטי שנועד להסיר עודפי שומן וברק מהפנים מבלי להרוס את האיפור ולהשאיר אבקה. הם משמשים לעתים קרובות כדי לעזור לשלוט על הברק ולהשאיר את העור במראה מאט ורענן.

הם מגיעים בצורות שונות, כגון אבקה דחוסה, אבקה רופפת או יריעות שזור, עשויים בדרך כלל מחומר דק וסופג שיכול לספוג בקלות שמנים, לכלוך וזיהומים אחרים מהעור. נייר סופג מסוימים מטופלים גם במוצרי יופי או טיפוח, כגון שמן עץ התה או תמצית תה ירוק, ליתרונות נוספים.


כמה מותגים פופולאריים מציעים יריעות סופגות שומן והזעה, מרעננות באריזות קומפקטיות וניידות, מה שהופך אותן לנוחות לשימוש תוך כדי תנועה, הם קלים, קטנים וחסכוניים.

ניירות סופג הם כלי נוח וקל לשימוש לבעלי עור שמן וניתן לשאת אותם בקלות בארנק או בתיק איפור לשימוש לאורך כל היום לפני ואחרי האיפור.


כדי להשתמש בדף הסופג, פשוט נגבו בעדינות את הפנים עם הדף, תוך התמקדות באזורים שנוטים להיות שמנוניים, כמו האף, המצח והסנטר. הימנעו בגרירת הדף בתנועת ניגוב. הדף יהפוך לשקוף ככל שהוא סופג את השמן, ומאפשר לך לראות כמה שמן הוא קלט.

הנייר הסופג הוא פתרון מהיר וקל לשליטה בשומן בעור ולשמירה על מראה עור רענן ומאט.

ניתן להשתמש על האיפור במשך כל היום.


בדרך כלל, ניירות סופגים מיועדים לשימוש חד פעמי והם מיועדים להיזרק לאחר שימוש אחד.

אם תנסו להשתמש שוב בנייר סופג משומש, ייתכן שהוא לא יהיה יעיל בספיגת שמן או זיעה כפי שהיה במהלך השימוש הראשון בו. שימוש חוזר בנייר סופג משומש עלול גם להעביר כל לכלוך, חיידקים או שמן שהוא כבר נספג על העור שלך, מה שעלול לגרום לבעיות עור נוספות.

לכן, מומלץ להשתמש בנייר סופג חדש בכל פעם שתצטרכו לספוג עודפי שמן או זיעה מהעור. זה יעזור להבטיח שהעור שלכן יישאר נקי ובריא.


אין מגבלה מוגדרת לכמה פעמים אתם יכולים להשתמש בנייר סופג ביום, מכיוון שזה תלוי בסופו של דבר בגורמים שונים, כמו איכות הנייר, בסוג העור שלכן או הזיעה שהוא סופג, ייצור השומן בעור וגודל הנייר.

עם זאת, בדרך כלל מומלץ להשתמש בנייר סופג במשורה במהלך היום לפי הצורך, ולא בצורה מוגזמת, מכיוון ששימוש יתר עלול להסיר מהעור את השמנים הטבעיים שלו ולגרום לגירוי, זכרו שקצת שומן אמור להישאר על העור. אם אתם מוצאים את עצמכם צריכים להשתמש בנייר סופג יתר על המידה במהלך היום, אולי כדאי לשקול להתאים את שגרת הטיפוח שלכם או לנסות אמצעים אחרים לשליטה בשומן על העור.

בסך הכל, אתן לא צריכות לנגב את עור הפנים יותר משלוש או ארבע פעמים ביום.


הניירות יכולים לשמש גם להסרת כתמים או כתמים על בגדים או נייר, מה שהופך אותם לכלי רב-תכליתי שיש בהישג יד.


הטוב ביותר

Clean & Clear Oil Absorbing Facial Sheets

*Amazon choice

ניירות הספיגה הללו נועדו להסיר עודפי ברק במיוחד סביב האף ואזור ה-T, שני אזורים הנוטים במיוחד לשומניות. לדפים עצמם יש תחושה רכה ומשיי, וניתן להשתמש בהם לאורך כל היום ללא כל סיכון להכתמת האיפור.

מתאים לכל סוגי העור ומיועד לטאצ'-אפים יומיומיים תוך כדי תנועה שיסיר ברק אך לא יכתים או יהרוס את האיפור.

***מכיל שמן מינרלי.

Clean & Clear Oil Absorbing Facial Sheets, Portable Blotting Papers for Face & Nose, Absorbing Blotting Sheets for Oily Skin to Instantly Remove Excess Oil & Shine, 3 x 50 ct


הבא בתור

Tatcha Aburatorigami Blotting Papers: 100% Natural Abaca Leaf & Gold Flakes Absorb Excess Oil

**Amazon premium beauty

Tatcha Aburatorigami Blotting Papers: 100% Natural Abaca Leaf & Gold Flakes Absorb Excess Oil (40 Pack)

הניירות עם נוסחה 100% עלי אבקה טבעיים ופתיתי זהב ועוזרים לספיגת שמן מבלי להפריע לאיפור שלך.

ניירות הספיגה הללו זוכים לכבוד על הדרך בה הם מסירים עודפי שומן מהעור, ומשאירים מאחור גוון רך בעל מראה מט. הם ללא ניחוחות סינתטיים, אבקה ושמן מינרלי, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור עור רגיש והם גם מתכלים. האריזה יפה, לא מקלקל את האיפור, יתכן שיהיה צורך להשתמש בכמה ניירות.


התקציב הטוב ביותר

NYX PROFESSIONAL MAKEUP Matte Blotting Paper

*Amazon choice

NYX PROFESSIONAL MAKEUP Matte Blotting Paper

גיליונות הספיגה הללו עשויים מ 100% עיסת נייר טהור באיכות גבוהה.

אחד הדברים הטובים ביותר בניירות, שהם בין האפשרויות הזולות מאוד, שעדיין עובדים ממש טוב ועושים את העבודה ברצינות.

ניתן להשתמש בדפי הספיגה לפני או אחרי מריחת האיפור כדי להפחית את הברק למראה מט. בנוסף, הם קלים לנשיאה.

יכולים להיקרע בקלות.


הטוב ביותר על בסיס צמחי

Boscia Blotting Linens - Vegan Natural Clean Skincare. Oil Control Blotting Paper, Face Blotting Sheets, Travel Size 100 ct. Clear Complexion,100 Count

**Amazon premium beauty

Boscia Blotting Linens - Vegan Natural Clean Skincare. Oil Control Blotting Paper, Face Blotting Sheets, Travel Size 100 ct. Clear Complexion,100 Count


קליפת הערבה עוזרת לרפא את העור, מונעת היווצרות פגמים ומפחיתה צלקות כתוצאה מהתפרצויות קודמות.

עור שמן ואקנה לרוב הולכים יד ביד, כך שאם אתן נוטות לפצעונים, תרצו את ניירות הספיגה האלה בתיק האיפור שלכן. הם מנוסחים עם תמצית קליפת ערבה וסיבי עץ אבקה. הם עוזרים לספוג עודפי שמן וזיעה, ויכולים גם לסייע במניעת התפרצויות.

מסייע בטיפול ובמניעת התפרצויות אקנה.

נהדר לשימוש לאחר אימון כושר.

לא יקר עבור כמות גדולה.

ריח חזק.


האריזה הטובה ביותר

DHC Blotting Paper 100 Count (Pack of 3)

DHC Blotting Paper 100 Count (Pack of 3)


קופסה יפה!

מלבד האריזה האטרקטיבית, ניירות הספיגה הללו עשויים מסיבי קָנַבּוֹס לקבלת פנים נטולות ברק.

אריזת נייר סופג לא חייבת להיות פשוטה. ניירות הספיגה של DHC מגיעים באריזה המודפסת והיפה ביותר. ניירות הספיגה עשויים מסיבי קָנַבּוֹס, שהם רכים וטבעיים, כדי לטשטש את הברק.

לא יקר עבור כמות גדולה.

עָמִיד.

מאט ללא ייבוש יתר של העור.

יכול להעביר קצת איפור.


מוצר יופי סופר מיוחד, חובה בכל תיק בייחוד בחודשי הקיץ



Amazon choice*

הבחירה של אמזון מדגישה מוצרים בעלי דירוג גבוה, במחיר טוב, הזמינים למשלוח מיידי.


Premium Beauty**

מקורות של אמזון ממותגים מובילים כדי להציע לכם מגוון רחב של מוצרים יוקרתיים לנשים וגברים. כדי לקנות פריטי פרימיום ביוטי וטיפוח פרימיום לגברים, פשוט חפשו את תג Premium Beauty.


***האם נייר סופג יכול לגרום לאקנה?

חלק מניירות סופגים מכילים שמן מינרלי, שלמרות שהוא מדורג נמוך יחסית בסולם, שגורם לחטטים בעור, עשוי לתרום לנקבוביות סתומות בעור הנוטה לאקנה. כדי להימנע מכך, אלו עם עור שמנוני או נוטה לאקנה צריכים לבחור במגוון העשוי עם מרכיבים, שעשויים לסייע בניהול שמנוניות עודפת, כגון קליפת ערבה.


כל הנאמר בכתבה מבוסס על מידע ברשת, לקוחות מרוצים ומגזין Byrdie, שמפרסם באמזון והמלצותיו הם אך ורק מחוויה אישית ממקור ראשון בלבד.

bottom of page