top of page

ציפית משי מול ציפית פוליאסטר


ציפית משי מול ציפית פוליאסטר

ציפית סאטן וציפית משי הן שתיהן אפשרויות פופולאריות למצעים בשל התחושה החלקה והיוקרתית שלהן. הם מציעים יתרונות שונים לשיער ולעור שלך, אבל הם עשויים מחומרים שונים ויש להם כמה מאפיינים ברורים.

ההשוואה בין ציפית סאטן וציפית משי:

ציפית סאטן:

חומר: סאטן אינו סיב טבעי; זוהי דפוס אריגה, שניתן ליצור באמצעות חומרים שונים, כגון פוליאסטר, ניילון או אצטט. סאטן פוליאסטר הוא הסוג הנפוץ ביותר.


חלקות: לציפיות סאטן יש משטח חלק ומבריק בשל טכניקת האריגה בה נעשה שימוש. הם יכולים לספק משטח חלקלק המפחית את החיכוך נגד השיער והעור שלך.


יתרונות שיער: ציפיות סאטן יכולות לסייע בהפחתת קרזול שיער, שבירה וסיבוכים על ידי מזעור החיכוך בין השיער לבין הציפית.


יתרונות לעור הפנים: ציפיות סאטן עשויות לסייע בהפחתת גירויים בעור הקשורים לחיכוך, כגון קמטים וקמטוטים שעלולים להתפתח משינה על משטח מחוספס יותר.


עלות: ציפיות סאטן הן בדרך כלל זולות יותר מציפיות משי טהור.



ציפית משי:

חומר: ציפיות משי עשויות מסיבי משי טבעיים, שמקורם בתולעי משי. משי תות הוא הסוג הנפוץ ביותר עבור מוצרי משי באיכות גבוהה.


חלקות: ציפיות משי ידועות בחלקות המדהימה והתחושה היוקרתית שלהן. סיבי המשי הטבעיים יוצרים משטח עדין הן לשיער והן לעור.


יתרונות שיער: ציפיות משי מספקות יתרונות שיער דומים כמו ציפיות סאטן על ידי הפחתת החיכוך והנזק לשיער. הם יכולים גם לעזור לשמור על תסרוקות לתקופות ארוכות יותר.


יתרונות לעור הפנים: משי הוא היפו אלרגני ביותר מבין כל הבדים ופחות סביר לגרום לגירויים או אלרגיות בעור. זה ידוע גם בתכונותיו מנדפות הלחות, שיכולות לעזור לשמור על לחות העור שלך.

סיבי המשי הארוגים והדקים מסייעים לשמור על לחות קרובה לעור ומשאירים את העור עם לחות הרבה יותר טובה. המשי עמוס בחלבונים טבעיים וחומצות אמינו חיוניות, משי מאיץ את חילוף החומרים של תאי העור ועוזר להתמודד עם השפעות ההזדקנות.


ויסות טמפרטורה: למשי יש תכונות ויסות טמפרטורה טבעיות, המסייעות לשמור על קור רוח במזג אוויר חם וחם במזג אוויר קר. משי מאפשר לעור שלך לנשום ומווסת את הטמפרטורה שלך, אידיאלי לכל מי שמזיע בשנתו. נהדר עבור כל מי שיש לו אלרגיות לקרדית האבק ואסטמה.


עמידות: ציפיות משי יכולות להיות עדינות ודורשות טיפול ותחזוקה קפדניים יותר בהשוואה לציפיות סאטן. בדרך כלל הם נחשבים ליוקרתיים יותר, יקרים יותר לקנייה בגלל תהליך הייצור הטבעי ועתיר העבודה.

לסיכום, גם ציפיות סאטן וגם משי יכולות לספק יתרונות לבריאות השיער והעור, להפחית את החיכוך ולעזור לשמור על משטח חלק יותר לשינה. עם זאת, ציפיות משי, העשויות מסיבי משי טבעיים, נוטות להציע יתרונות נוספים כגון תכונות היפו אלרגניות, ויסות טמפרטורה ותחושה יוקרתית יותר.

החסרונות של ציפית סאטן, שזה לא מגיע עם יתרונות ביצועים אחרים של משי. פוליאסטר סאטן גורם לך להזיע, דליק מאוד ומכיל חומרים רעילים.

הבחירה שלך בין השניים תהיה תלויה בהעדפותיך האישיות, בתקציב וברמת היוקרה הרצויה.


המותג sericumsilk משתמש ב 100% משי ברמה 6A הגבוהה ביותר, OEKO-TEX Certified, ללא צבעים מלאכותיים וללא חומרים מזיקים.


We believe silk is the perfect solution for the whole family.

bottom of page